kosten Dataverbruik buitenland

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

159 reacties

Reputatie 2
Oke thank you!<
Hallo,

Binnenkort ga ik naar Belgi
Reputatie 5
@nielsiejjj92
Echt concreet antwoord geven op wat de kosten zijn is erg lastig.
Het lijkt me minder dan 2MB maar het heeft te maken met het aantal kb's wat opgehaald en verstuurd word. Bij Twitter heb je een profiel foto, dit zorgt bijvoorbeeld weer voor meer kb's.
Reputatie 2
Hallo ik heb een T-mobile relax 800 abonnement en gebruik een samsung galaxy ace waarop ik de appl whatsapp heb geinstalleerd nu is mijn vraag mijn partner heeft een samsung galaxy mobiel met ook een whatsapp applic. hij zit nu in het buitenland en hij gebruikt alleen een andere mobiele provider weet iemand of het whatsapp dan ook gratis is of is smsen dan veel voordeliger. Alvast bedankt voor de ventuele reacties.
Sammy
Reputatie 6
ik heb het voor je op gezocht op google de sms kost niks maar door de kosten van 3g data verkeer kan je toch nog wat duurder uit zijn als je dus van uit nederland stuurd en je heb een abonnement met gratis internet kost je het niks als je in het buitenland zit ben je dus duurde uit kijk zelf verder even op het internet succes
Reputatie 2
Volgens mij betaal je alleen voor het internet.. en dat valt niet onder de bundel in de het buitenland vaak.. Maarja wifi kan natuurlijk;d
Reputatie 5
@sammyboy
Als je partner in het buitenland de Whatsapp gebruikt dan gaat dat via internet.
Gaat het via een Wi-Fi netwerk dan komen er geen extra kosten bij.
Als het gaat over het mobiele netwerk dan komen er wel kosten bij. Zie ook de pagina tarieven buitenland.
Reputatie 2
Hallo Allemaal dank jullie wel voor jullie antwoorden.
Reputatie 6
[modbreekt]

Dit topic is gesloten, omdat deze te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is. Vragen over het gebruik van data in het buitenland kun je stellen in de categorie 'Gebruik van internet' in het forum 'Buitenland'.

[/modbreekt]