Beantwoord

Kosten gebeld worden in buitenland

• 3 februari 2017
  • 3 reacties
  • 665 Bekeken

Hallo,

Ik ben in guatemala en vanaf maandag in el salvador. IEMAND WIL MIJ EEN LANGERE TIJD BELLEN vanuit nederland. ZIJN HIEr VOOR MIJ KOSTEN AAN VERBONDEN? Dank
icon

Beste antwoord door Skyrider 3 februari 2017, 16:10

Hey mireilleklaverweide

Dat is echter afhankelijk van je abonnement.

Zit je bijvoorbeeld in een GO abonnement, zie dan de T-Mobile GO Tarieven. In GO en gebeld worden naar NL + EU is kosteloos.

El Salvador zit echter niet in EU, maar in Zone 3.

Je kunt met Gedetailleerde tarieven in het buitenland uitrekening hoeveel het kost om gebeld te worden.

Verder is het ook niet nodig om:

- Dubbele topic te starten

- Capslock te gebruiken

Maar ik zag dat de forums eventjes problemen had wat de dubbele topic kan veroorzaken, dus daar kun je niks aan doen.

Groetjes,

Skyrider
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey mireilleklaverweide

Dat is echter afhankelijk van je abonnement.

Zit je bijvoorbeeld in een GO abonnement, zie dan de T-Mobile GO Tarieven. In GO en gebeld worden naar NL + EU is kosteloos.

El Salvador zit echter niet in EU, maar in Zone 3.

Je kunt met Gedetailleerde tarieven in het buitenland uitrekening hoeveel het kost om gebeld te worden.

Verder is het ook niet nodig om:

- Dubbele topic te starten
- Capslock te gebruiken

Maar ik zag dat de forums eventjes problemen had wat de dubbele topic kan veroorzaken, dus daar kun je niks aan doen.

Groetjes,
Skyrider
Je hebt op twee plekken deze info geplaatst.
Op je andere topic heb ik info doorgegeven: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/kosten-gebeld-worden-buitenland-275989
Hoi mireille.

Ik zie dat Skyrider je al gewezen heeft op de huisregels, het is inderdaad niet toegestaan om caps lock te gebruiken, dat staat namelijk gelijk aan schreeuwen.

Omdat je in zowel dit topic als in je andere topic een antwoord hebt gekregen gaat dit topic op slot. Je kunt uiteraard wel reageren in je andere topic, die blijft gewoon open voor reacties.