Beantwoord

Kosten in rekening gebracht voor tmobile info sms'jes in buitenland

• 30 januari 2019
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Goedenavond,

Tot mijn verbazing zie ik dat er 4 sms'jes in het buitenland in rekening zijn gebracht.
Namelijk de 'welkom in... ' info sms'jes die ik heb ontvangen aangezien de tijden van ontvangst (op mijn telefoon) precies overeenkomen met de gegevens in de my T-Mobile app.
Het vreemde is dat ik ten eerste maar 2 sms'jes heb ontvangen en daarnaast het eerste sms'je niet in Qatar maar pas later in Indonesië heb ontvangen waar ik terzijne tijd al een halve dag was.
Daarnaast heb ik het tweede sms'je (welkom in Indonesië) ongeveer 19u later ontvangen, ofwel toen ik al een kleine 24u in Indonesië zat.
Ik heb nooit om deze sms'jes gevraagd en vandaar mijn verzoek het bedrag van 2,04 euro op m'n aankomende rekening/factuur te verwijderen?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Mvg,
Kelvin
icon

Beste antwoord door David 31 januari 2019, 12:42

Hoi Kelvin,

Dit is inderdaad een bekend probleem wat heel kort heeft gespeeld. Sorry voor de verwarring! Het is ondertussen ook al opgelost en voor iedereen bij wie hier kosten voor zijn gerekend, wordt dit automatisch gecorrigeerd.

Mocht je nog steeds op reis zijn, dan wens ik je daar veel plezier mee! 😎
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kelvin,

Dit is inderdaad een bekend probleem wat heel kort heeft gespeeld. Sorry voor de verwarring! Het is ondertussen ook al opgelost en voor iedereen bij wie hier kosten voor zijn gerekend, wordt dit automatisch gecorrigeerd.

Mocht je nog steeds op reis zijn, dan wens ik je daar veel plezier mee! 😎

Reageer