Kosten sms'en in/naar het buitenland

Reputatie 2
Ik vroeg me af ofdat bonus smsjes ook werken vanuit het buitenland naar Nederland omdat ik binnenkort een weekje in Engeland ben en ik graag van deze service gebruik wilde maken.

Alvast bedankt,
Richard

This topic has been closed for comments

207 reacties

Reputatie 2
Helaas. Alleen vanuit NL kan je gebruik maken van 300 gratis smsjes.
Reputatie 2
Ah jammer, bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 2
Wel een goeie vraag.
Reputatie 2
In de voorwaarden staat:

1 Als je in een maand minimaal 1x
Reputatie 2
Ja inderdaad, heb ik overheen gelezen. Nogmaals bedankt.
Reputatie 2
Your welcome.
Reputatie 2
Per 1 juli gelden de nieuwe tarieven zoals vastgesteld door de EU. Een sms versturen vanuit een EU-land kost dan 13 eurocent (incl. BTW). Geldt dit ook voor het versturen van een sms vanuit Nederland naar een EU-land. Op de website van T-Mobile wordt dit nergens duidelijk vermeld. Wie-o-wie heeft het verlossende antwoord?
Reputatie 2
Waar kan ik de tarieven voor buitenland van Relax vonden? De website staat vol met juichverhalen over wat allemaal mogelijk is. De tarieven zijn blijkbaar top-secret.

Ik heb dus relax 150. Da's 150 minuten bellen. Dat geldt voor ieder telefoontje in Nederland? Mobiel, vast?

Hoe wordt buitenlands bellen en mobiel afgerekend? Gaat dat buiten de bundel om?

O,ja, de voorwaarden voor mobiel internet op je mobiel zijn zeker ook staatsgeheim?

Ik heb gelukkig maar een 1 jaar contract, maar een bedrijf dat z
Reputatie 2
je kunt de tarieven opvragen via: klanten service t-mobile(infopostpaid@t-mobile.nl) sucses
Reputatie 2
Denk dat je aan de volgende link wel wat hebt:

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst-relax.pdf
Reputatie 2
arrie62d .. Kijk even onder productinformatie dan zie je daar de link buitenland bellen en hier vindt je dus ook de tarieven per land zowel om er heen te bellen of uit het land zelf naar nederland bellen, alle tarieven worden hier genoemd dus niks geheims aan.
Ook alle andere dingen die jij opnoemde kan je in hetzelfde rijtje vinden onder productinformatie.
Reputatie 2
Op een website staat:

Vanaf juli zal een sms'je naar een ander EU-land u hooguit 11 cent kosten, minder dan de helft van het huidige gemiddelde tarief van 29 cent (veel meer dan het binnenlands tarief). Sms'jes die u in een andere EU-lidstaat ontvangt, blijven gratis.

Zoals het daar staat betaal je een tarief binnen de EU landen. Dus mijn als je in bijv. Spanje zit en je smst naar Nederland of andersom betaal je 1 tarief.

Dit weet ik niet zeker dus val me niet af als het niet klopt;)
Reputatie 2
Ik ontvang steeds de reclamesms wat het kost in buitenland en Onderstreepte tekstmoetOnderstreepte tekst daarop antwoorden?
Hoe is dat mogelijk? heb het een keer gedaan maar de sms,jes blijven komen.
Hoe kan ik dit stoppen? en wat kost mij zon sms?
Op www.t-mobile.nl/buitenland kun je kiezen voor 'T-Mobile Buitenland' en 'T-mobile Grenzeloos', je kiest hier voor de dienst waar je gebruik van maakt. Vervolgens kies je voor 'bellen in het buitenland'. Hier kun je kiezen voor land waar je informatie over zoekt.
Reputatie 3
Ben je toevallig in het buitenland of vlakbij de Belgische of Duitse grens? Dan kan het gebeuren dat je contact hebt via een buitenlandse provider en stuurt T-Mobile je een sms'je met informatie over welke tarieven er gelden.
Reputatie 2
1.ik stuur een sms binnen mijn i-300 bundel naar een nederlandse mobiel in het buitenland, gaat dit dan gewoon van mijn bundel af of komen hier dan kosten bovenop.

2.en als ik in het buitenland ben en ik stuur een sms naar nederland, komen hier dan ook kosten bovenop?

3. en van buitenland naar buitenland?
Reputatie 2
@afcastephan
Het versturen van een sms-bericht naar een Nederlandse mobiele telefoon valt binnen de iPhone bundel.
Het versturen van een sms-bericht in het buitenland kost, binnnen Zone 1, 36 cent per sms-bericht van maximaal 160 tekens.
Het versturen van een sms-bericht in het buitenland naar een buitenlands telefoonnummer kost in Zone 1 ook 36 cent. Voor meer informatie kun je kijken op www.t-mobile.nl. bij "buitenland bellen" onder "productinformatie"
Reputatie 2
dank ik weet nu antwoord!
Reputatie 2
Het versturen van een sms-bericht naar een Nederlandse mobiele telefoon valt volgens mij niet binnen de iPhone bundel. Ik heb zelf een i-500, maar de smsjes die ik in het buitenland naar NL zijn op de faktuur gewoon bovenop mijn bundelbedrag berekend!
Reputatie 3
Het versturen van een sms-bericht vanuit Nederland naar een Nederlands mobieltelefoonnummer dat in binnen- of buitenland is, valt binnen de iPhone bundel.

Het versturen van een sms-bericht vanuit het buitenland naar een Nederlands mobieltelefoonnummer dat in binnen- of buitenland is, valt niet binnen de iPhone bundel.
Reputatie 2
Beste T-Mobile-ers,
Ik heb een vraag betrefing sms bundels...

Als ik een onbeperkt bundel neemt(of een andere sms bundel) met mijn relax 300 abbo...kan ik deze smsjes ook naar het buitenland stuuren zonder extra kosten of niet ?

Gr.

Mickey.
Reputatie 2
Sms-berichten naar een buitenlands mobiel nummer worden altijd apart berekend.
Reputatie 2
Ok ...Hartelijk dank.
Reputatie 2
Ik zou oppassen met smsen en bellen vanuit het buitenland! Ik heb 4,5 maanden in zuid-amerika gezeten en mijn telefoon bijna niet gebruikt en ik kreeg belachelijk hoge telefoonrekeningen. Op mijn specificatie staan zelfs landen waar ik niet eens geweest ben! Echt te belachelijk voor woorden.Vervolgens heb ik contact opgenomen met T-mobile en kreeg ik reacties terug alsof ik achterlijk was. Ik ben het echt spuugzat!
Reputatie 2
Per 1 juli gaan de kosten voor het versturen van een SMS in zone 1 als gevolg van EU besluiten behoorlijk naar beneden. Een SMS sturen vanuit zone gaat