Beantwoord

Krijg instabiele verbinding in Frankrijk

• 31 juli 2017
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 8 reacties
Ik zit in Frankrijk in Champalement in de Bourgogne. Internet verbinding gaat niet verder dan H+ daalt naar R. Als je telefoon opnieuw opstart heb je even 4G. Je wordt hier afgeknepen. Zeer vervelend. Bij KPN gebruikers gebeurd dat niet. Dit geldt voor Orange en F bouyges Telekom. Deze behoren 4 G te geven. Ik zit al jaren bij T mobile, maar dit geeft mij te denken voor de toekomst.
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2017, 14:33

Hey Taas,

Het klopt inderdaad dat er problemen zijn, maar dit lijkt bij het merendeel van onze klanten opgelost te zijn. We zien af en toe nog wel een melding binnenkomen over het trage internet. Mocht je hier nu nog last van hebben, kijk dan even naar de reacties van mijn collega Issam. Hij geeft ook aan wat wij verder nodig hebben voor eventueel verder onderzoek. Om het centraal te houden gaat dit topic op slot en we helpen je, indien nodig, verder in het algemene topic.

Vergeet niet te genieten van je vakantie in het mooie Frankrijk!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Welkom bij de club!
https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/traag-internet-in-het-buitenland-281331
Ze geven aan dat het te druk wordt voor die Fransen. Helaas we zitten midden op het boerenland met 9 gasten om ons heen. Hoezo kunnen ze het niet aan. KPN geeft nog steeds 4G.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Taas,

Het klopt inderdaad dat er problemen zijn, maar dit lijkt bij het merendeel van onze klanten opgelost te zijn. We zien af en toe nog wel een melding binnenkomen over het trage internet. Mocht je hier nu nog last van hebben, kijk dan even naar de reacties van mijn collega Issam. Hij geeft ook aan wat wij verder nodig hebben voor eventueel verder onderzoek. Om het centraal te houden gaat dit topic op slot en we helpen je, indien nodig, verder in het algemene topic.

Vergeet niet te genieten van je vakantie in het mooie Frankrijk!