Beantwoord

L-pas in buitenland

• 14 juni 2017
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Mijn L-pas in het buitenland is nog 2 dagen geldig. Tot mijn verbazing zie ik dat sinds gisteren de data eerst van mijn gewone abbonnement wordt afgehaald en niet van mijn resterende L-pad. Dit lijkt me niet terecht. Straks is mijn abbonnementsdata op en de l-pas verlopen terwijl die niet volledig gebruikt is. Hier heb ik tenslotte wel voor betaald. Of blijft het resterende staan zodat ik die ook kan opmaken???
icon

Beste antwoord door Thalina 15 juni 2017, 15:12

Hoi Slvink,

Heerlijk dat je even in het buitenland bent! Hopelijk voor een welverdiende vakantie? 🙂

Natuurlijk wel zo handig als je ook jouw L-pas op kunt maken! Ik heb gelijk in het systeem gekeken. Het volgende is er aan de hand: vanaf 13 juni kunnen alle T-Mobile klanten (een deel van) hun bel- data- en sms-bundel gebruiken in de EU, zonder extra kosten! In jouw geval kun je jouw volledige internetbundel gebruiken in de EU. Sinds 13 juni maak je daarom als eerste gebruik van jouw normale internetbundel en als deze op is pas van jouw L-pas.

Normaal gesproken zou dit de goede volgorde zijn, omdat je pas extra data aanschaft als jouw normale databundel op is. In jouw geval viel de aanschaf van de L-pas net voor 13 juni, waardoor de volgorde van verbruiken voor jou niet handig uitkomt. Daarom heb ik uit coulance zojuist een 500MB aanvuller voor je toegevoegd en uiteraard vergoed. Zo heb je toch nog voldoende MB's voor in het buitenland en is jouw L-pas gecompenseerd. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing! Op deze pagina kun je jouw verbruik in de gaten houden.

Als je een volgende keer niet voldoende data hebt in een EU-land, dan kun je voortaan in zone EU eenvoudig MB-aanvullers kopen. Op deze pagina vind je meer informatie.

Ik wens je in ieder geval nog een fijne tijd toe! 🙂 En als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Slvink,

Heerlijk dat je even in het buitenland bent! Hopelijk voor een welverdiende vakantie? 🙂

Natuurlijk wel zo handig als je ook jouw L-pas op kunt maken! Ik heb gelijk in het systeem gekeken. Het volgende is er aan de hand: vanaf 13 juni kunnen alle T-Mobile klanten (een deel van) hun bel- data- en sms-bundel gebruiken in de EU, zonder extra kosten! In jouw geval kun je jouw volledige internetbundel gebruiken in de EU. Sinds 13 juni maak je daarom als eerste gebruik van jouw normale internetbundel en als deze op is pas van jouw L-pas.

Normaal gesproken zou dit de goede volgorde zijn, omdat je pas extra data aanschaft als jouw normale databundel op is. In jouw geval viel de aanschaf van de L-pas net voor 13 juni, waardoor de volgorde van verbruiken voor jou niet handig uitkomt. Daarom heb ik uit coulance zojuist een 500MB aanvuller voor je toegevoegd en uiteraard vergoed. Zo heb je toch nog voldoende MB's voor in het buitenland en is jouw L-pas gecompenseerd. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing! Op deze pagina kun je jouw verbruik in de gaten houden.

Als je een volgende keer niet voldoende data hebt in een EU-land, dan kun je voortaan in zone EU eenvoudig MB-aanvullers kopen. Op deze pagina vind je meer informatie.

Ik wens je in ieder geval nog een fijne tijd toe! 🙂 En als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Dank jullie wel voor de snelle beantwoording van mijn vraag! Fijn dat de mb's gecompenseerd zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen dat je hier blij mee bent 🙂 Veel plezier nog toegewenst en geniet van jouw MB's!
Goedendag,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb op 9 juni een L pas gekocht, omdat ik op vakantie ben tot 21 juni in Portugal. Ik heb hier maar 48mb van gebruikt. Nu gaat het van mijn eigen data af, geen probleem omdat ik onbeperkt internet heb. Maar nu heb ik dus 25 euro betaald, voor niets... kunnen jullie mij verder helpen?

Groet Cher Maller
Reputatie 4
Hoi Cher Mallee,

Wat leuk dat je in Portugal bent! :D

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie! Ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

Mocht je meer vragen hebben, ben je altijd welkom op het forum!

Reageer