Beantwoord

L-Pas lage snelheid werkt niet!

• 13 november 2016
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Beste T-mobile. Ik zit voor 2 weken in duitsland en heb de L pas gekocht. Nu de pas op is zou hij moeten schakelen naar lage snelheid, dit is echter niet het geval! Lijkt me niet de bedoeling! Enige rede dat ik dit nu type is omdat ik een nieuwe pas heb aangekocht.

Ik hoor graag of u hier wat aan kunt doen!

Grt Wouter
icon

Beste antwoord door David 14 november 2016, 14:54

Hoi Wouter,

Welkom op ons forum! :)

Vervelend dat jij dit probleem ervaart. Er zijn gevallen bekend waarbij de L-pas inderdaad niet meer werkt nadat de pas verbruikt is. Dit is op het moment in onderzoek en ik zet dit dan ook door naar de afdeling die over dit probleem gaat. De pas die je hebt aan moeten schaffen, heb ik vergoed en wordt verrekend op je volgende factuur. Excuses voor het ongemak.

Als wij een update voor je hebben, dan hoor je dat van ons!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wouter,

Welkom op ons forum! :)

Vervelend dat jij dit probleem ervaart. Er zijn gevallen bekend waarbij de L-pas inderdaad niet meer werkt nadat de pas verbruikt is. Dit is op het moment in onderzoek en ik zet dit dan ook door naar de afdeling die over dit probleem gaat. De pas die je hebt aan moeten schaffen, heb ik vergoed en wordt verrekend op je volgende factuur. Excuses voor het ongemak.

Als wij een update voor je hebben, dan hoor je dat van ons!
Beste David, bedankt voor de reactie. Neem aan dat dan ik voor komende week in het buitenland gewoon een andere pas kan aanschaffen tot het probleem is opgelost?

Grt Wouter
Ik heb zojuist weer een XS pas gekocht om ervoor te zorgen dat ik toch internet blijf behouden totdat het probleem is opgelost. Hoor graag snel van jullie hoe dit probleem opgelost gaat worden. Ik ben nog tot zaterdag in het buitenland, tot dan heb ik internet nodig. Gaat het probleem voor die tijd opgelost zijn of gaan jullie akoord met het vergoeden van het minimaal aantal passen tot zaterdag? Grt Wouter
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wouter,

Met de vertraagde snelheid van de L-pas kun je in principe alleen appen. Aangezien je binnen zeer korte tijd de XS-passen verbruikt, ga ik er vanuit dat je aan die snelheid niet genoeg had om te voorzien in jouw dataverbruik, Ik vergoed nu nog eenmalig €5,-, zodat je een S-pas kunt bestellen (deze is 72 uur geldig). Verdere passen zijn dan ook voor eigen rekening.

Ik kan niet verzekeren dat het voor zaterdag opgelost is, dus houd hier ook rekening mee in je keuzes voor de Travel & Surf-passen en de geldigheidsduur hiervan.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Dat is prima. Ik zal mijn data verbruik aanpassen om het te halen tot zaterdag met alleen appen. Bedankt voor de goede service met de probleem.

Grt Wouter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wouter,

Mooi dat je het kan vinden in deze oplossing. 🙂 Nog een fijn verblijf in Duitsland!

Reageer