Beantwoord

L-Pas op laagste snelheid teruggezet

• 15 september 2016
  • 11 reacties
  • 113 Bekeken

Mijn L-pas, aangekocht op 11/09, is op 13/9 rond 21.35 uur teruggezet op een lage snelheid.Hoewel er momenteel nog 790 MB resteert volgens de opgave in de MyT-mobile app,kan ik nog steeds slechts uiterst moeizaam internet gebruiken. Ik ben in België, provider automitisch Mobistar. Kan ook geen nieuwe L-pas kopen als mogelijke (tussen)oplossing. Graag een echte oplossing
icon

Beste antwoord door JosvD 20 september 2016, 11:32

Snelheid weer boven de 64kbps en dus niet meer geknepen. Kon de krant vsnmorgen weer downloaden en foyo's versturen! Probleem is dus opgelost zo te zien. Heel plezierig. Bedankt!
Bekijk origineel

11 reacties

Probeer eens via handmatig netwerk zoeken een andere provider.
Heb ik al geprobeerd; werkt niet
Heb je de Netwerkradar-app van T-mobile geïnstalleerd? Ik weet niet of die in het buitenland werkt, maar je kunt daarmee je verbinding testen en een netwerkklacht mee indienen.

Is geen directe oplossing, maar zo maak je je klacht wel verder bekend.
Ik heb de app speedtest gebruikt om te kijken hoe snel mijn internet met databundel is: resultaat uploaden downloaden 0,0 Mb/sec! Dus internet ik nu met 64kb/s,,naar ik aanneem
Reputatie 7
Badge +20
Hi JosvD,

Wij hadden te maken met een storing waarbij de snelheid van de L-pas werd vertraagd. Dit lijkt inmiddels opgelost te zijn. Ervaar jij nog steeds problemen of kun je nu wel gebruik maken van de gewone snelheid?

Laat het ons weten!

PS: Excuses voor het ongemak!
Heb van morgen contact gehad met de techniche dienst van T-mobile. Pobleem was nog niet opgelost. Mij is gevraagd wat te internetten zodat er een log file kon worden bekeken. Wordt nog aan gewerkt, begrijp ik. Wordt nog teruggebrld. Snelheid nog steeds 0,06 Mbps.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jos,

Fijn dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's. Ik zie dat de gegevens nu doorgezet zijn naar onze technische collega's. Zij hebben dit nog steeds in onderzoek.

Excuses voor het durende ongemak! Zodra er meer bekend is laten we het natuurlijk aan je weten. De kosten die je gemaakt hebt voor de L-Pas heb ik ondertussen voor je vergoed en die zullen verrekend worden op je aankomende factuur. 🙂
Hoi Amy,

Dank voor je antwoord.

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Heb nu vergelijkingsmateriaal via smartphones van anderen. Meting in de buurt van LaRoche : Samsung Note 3 download/upload 2,0 /1,5 Mbps ; Iphone 4s 3,0/0,5 Mbps. Niet bepaald snel, maar mijn Samsung Note 4 komt slechts tot 0,05/0,08 Mbps. Nog steeds duidelijk geknepen dus. Benieuwd naar het vervolg.
Maar in ieder geval dank voor de verrekening van de kosten. Jos
Reputatie 5
Badge +11
@JosvD
Dit probleem lijkt bij meerdere klanten te spelen. Zie ook dit topic. We vermelden updates in dat topic.
Snelheid weer boven de 64kbps en dus niet meer geknepen. Kon de krant vsnmorgen weer downloaden en foyo's versturen! Probleem is dus opgelost zo te zien. Heel plezierig. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jos,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂 Als we je nu of in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer