Beantwoord

L pas werkt niet in buitenland

• 5 januari 2020
  • 8 reacties
  • 243 Bekeken

Ik ben momenteel in Pakistan. Om mobiel te kunnen blijven internetten heb ik een L pas aangeschaft van 59 euro. Pas na aanschaf blijkt dat het niet werkt. In het verleden heb ik het wel gebruikt in Pakistan. Waarom nu niet ineens is voor mij onduidelijk. Maar als ik het niet kan gebruiken dan is het zonde van mn geld. Ik wil daarom de pas annuleren en voorkomen dat het bedrag van 59 euro zomaar wordt afgeschreven. 

icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2020, 11:53

Hi @bilal94 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je pas succesvol is geactiveerd. Ook zie ik dat je momenteel verbonden bent met een Qatari netwerk. Zou je een handmatig een netwerk kunnen kiezen in Pakistan? Je kan eerst je toestel opnieuw starten en dan handmatig voor het netwerk Telenor of Ufone kiezen. Mocht dat niet werken, heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Dan kan je controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. In zulke landen ben je natuurlijk afhankelijk van de dekking daar. 

Ik hoor graag of het lukt. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @bilal94 Probeer even of Travel & Surf wel werkt met een andere provider. (kan je instellen in je Telefoon bij mobiel netwerk.

Hier kan je lezen welke providers beschikbaar zijn in Pakistan.

Ik lees graag of het is gelukt. 
Groetjes

Reputatie 7
Badge +11

Hi @bilal94 

Dat is wel duur he? Koop een zong sim, is maar een paar 100 PKR en als je ook de zong app hebt heb je ook nog eens keuze uit toffe bundels voor weinig op het beste 4G netwerk van Pakistan.

#CrisTien

Nee, bij geen enkele is het gelukt. Blijkbaar is het niet meer mogelijk. Is wel zonde van de 59 euro. Ik heb er GEEN gebruik van kunnen maken

@CrisTien

Nee, bij geen enkele is het gelukt. Blijkbaar is het niet meer mogelijk. Is wel zonde van de 59 euro. Ik heb er GEEN gebruik van kunnen maken

Reputatie 7
Badge +20

Beste @bilal94 Ondanks dit probleem heb je het wel naar je zin daar? 
kan het zijn dat je data al op is? 500 Mb is niet veel!

Hopelijk kunnen de moderators nog iets voor je betekenen.

Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur. 

Ondertussen kan je misschien de optie van @Waqqas overwegen? 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bilal94 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je pas succesvol is geactiveerd. Ook zie ik dat je momenteel verbonden bent met een Qatari netwerk. Zou je een handmatig een netwerk kunnen kiezen in Pakistan? Je kan eerst je toestel opnieuw starten en dan handmatig voor het netwerk Telenor of Ufone kiezen. Mocht dat niet werken, heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Dan kan je controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. In zulke landen ben je natuurlijk afhankelijk van de dekking daar. 

Ik hoor graag of het lukt. 

ik heb van alles geprobeerd maar helaas geen internet kunnen gebruiken met de L-pas in pakistan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bilal94 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer