Beantwoord

Let op belachelijke bedragen voor paar MB in USA

• 11 januari 2017
  • 8 reacties
  • 1552 Bekeken

Dat niet alleen maar ze stalken je met die rottige sms berichten van hun belachelijke tarieven
icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2017, 14:05

Hi Lexusm

Jammer dat je dat zo ervaart! Zoals Pilovali ook aangeeft hebben wij een te gek nieuw prijsplan geïntroduceerd; T-Mobile Go. In dit topic kun je er meer over lezen. Een heel handig abonnement als je vaak in de VS bent! 🙂

Ik heb jouw welkomstsms'jes uitgezet. Vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Is hiermee alles naar wens?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De VS is zone 3, en dus inderdaad best duur. T-Mobile heeft een paar dagen geleden "T-Mobile GO" gelanceerd waarmee je onbeperkt kunt internetten in NL, EU en in de VS.

Over het "stalken" gesproken, er is (of was) een storing met de welkoms-SMSjes in de VS. Een T-Mobile medewerker kan dit voor je uitzetten.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lexusm

Jammer dat je dat zo ervaart! Zoals Pilovali ook aangeeft hebben wij een te gek nieuw prijsplan geïntroduceerd; T-Mobile Go. In dit topic kun je er meer over lezen. Een heel handig abonnement als je vaak in de VS bent! 🙂

Ik heb jouw welkomstsms'jes uitgezet. Vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Is hiermee alles naar wens?
Ik heb nu Altijd XLarge SO plus travel & surf

Niet dus in florida (2)

Zal dus ook niet van jullie belachelijke dure diensten gebruik maken nu ik hier op vakantie ben
in 6 dagen en een paar mb 99 euro kwijt
gaat nergens over stelen
Ten tijde van het afsluiten in de store gevraagd ook geschikt voor usa florida
ja/ Nee dus
Wacht even wat T- Mobile Go + usa is
Misschien weer ja maar abonnement kleine lettertjes
Maar daar heb ik nu niks aan
Van tele2 naar t-mobile geen slimme zet dus
€ 0,00 € 99,88
Datum Tijd Type Bestemming Land Duur/Vol Uit Bundel* Kosten
04-01-2017 22:30 DATA Internet Verenigde Staten (T-Mobile) € 25,18
05-01-2017 18:55 DATA Internet Verenigde Staten (T-Mobile) € 1,54
05-01-2017 20:01 DATA Internet Verenigde Staten (T-Mobile) € 34,11
06-01-2017 17:55 DATA Internet Verenigde Staten (T-Mobile) € 15,90
07-01-2017 15:54 DATA Internet Verenigde Staten (T-Mobile) € 3,07
09-01-2017 14:19 DATA Internet Verenigde Staten (T-Mobile) € 20,08

ex BTW 21%
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lexus ISF,

Dit heb ik gelijk even nader voor je nagekeken, want nu is pas duidelijk wat je precies bedoelt en ik denk dat er verwarring is over de mogelijkheden met jouw prijsplan, Altijd XLarge. Hier geef ik je graag meer uitleg over.

Altijd XLarge is een zakelijk abonnement, waarbij je onbeperkt kunt bellen in Nederland, EU en de VS. Voor de databundel geldt echter niet hetzelfde principe. De 10GB databundel is voor het gebruik in Nederland en daarnaast krijg je 250 MB om in de EU te gebruiken, er zitten dus geen MB's voor in Amerika bij.

Je hebt wel Travel & Surf bij jouw abonnement, maar in plaats van een pas aan te schaffen heb jij ervoor gekozen per MB te betalen. In zone 3 betaal je €2,50 per MB, dus dan tikt het aardig aan. Nadat je een bedrag van €60,50 hebt krijg je een melding hierover. Vervolgens heb je weer de keus gemaakt om per MB te betalen voor het gebruik in het buitenland. De kosten die je hierboven noemt kloppen dus inderdaad. Overigens heb je ook een bevestiging ontvangen van jouw keus en de kosten ervan.

Ik zou, in jouw geval, inderdaad goed kijken of T-Mobile Go Unlimited niet beter bij jouw behoeften past, omdat het erop lijkt dat je regelmatig in het buitenland vertoeft en daar dus ook internet nodig hebt. Meld je in ieder geval aan om op de hoogte gehouden te worden van de laatste nieuwtjes en wat we op 16 januari voor jou kunnen doen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Weinig go unlimited voor zakelijke gebruiker VS
Travel& surf wassen neus

Zone 2: rest van Europa + Aruba, Australië, Canada, Ned.
Antillen, Marokko, Suriname, Turkije en VS
Bellen naar Nederland € 1,05 per minuut
Gebeld worden € 0,63 per minuut
Sms ontvangen Gratis
Sms versturen € 0,42 per sms
Internetten € 2,07 per MB of kies voor Travel & Surf
De getoonde prijzen zijn exclusief btw.
Joep van het Hek had wel gelijk T-Mobile onveranderd arrogant duur

Geen gebruiksvriendelijk internet abonnement wat betaalbaar is voor USA
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lexus ISF,

Jammer dat je dit zo ziet, zeker nu we T-Mobile Go hebben waarbij de prijzen wel degelijk scherper zijn dan voorheen! Zou het kunnen dat je nu 2 prijsplannen door elkaar haalt? Met T-Mobile Go Unlimited EU + VS heb je namelijk voor een vast bedrag per maand onbeperkt internet, onbeperkt minuten + sms, onbeperkt roamen in de EU + USA (tot 60 dagen per kalenderjaar, daarna 10 GB per maand. Je hebt dus bijna geen Travel & Surf meer nodig, tenzij je onwijs veel blijft internetten over de grens!

Je hebt dan ook geen losse prijzen meer nodig, zoals je hierboven aankaart. Misschien dan toch een goede optie voor jou? De prijslijst van T-Mobile Go vind je op deze pagina.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer