Beantwoord

Locatieherkenning in het buitenland

  • 25 mei 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Hoe kan ik mijn locatie laten herkennen in het buitenland zodat mijn buitenlandse bundel activeert? (Deze heeft het voorheen wel prima gedaan)
icon

Beste antwoord door Thalina 26 mei 2017, 08:59

Hoi Britt,



Goed dat je het even navraagt, want in het buitenland is het ook wel zo fijn als je online kunt zijn! In principe heeft jouw locatieherkenning niets te maken met of je een bundel kunt activeren in het buitenland. Als je verbinding maakt met een buitenlands netwerk, herkent ons netwerk gelijk dat je in het buitenland bent en een Travel & Surf pas kunt aanschaffen als dat nodig is. Ik zie in het systeem dat je op 13/02/2017 via My T-Mobile een blokkade hebt geactiveerd voor dataroaming. Met zo'n blokkade kun je niet internetten in het buitenland, dus vandaar dat je ook geen bundel kunt aanschaffen. Ik heb de blokkade gelijk voor je verwijderd. Als je jouw toestel even volledig uit- en aanzet, moet het weer werken. Vergeet ook niet om bij jouw instellingen roaming aan te zetten.



Ik zie overigens dat je de voordeelbundel Altijd EU Internet (1000MB) hebt en dat je met jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement ook 50MB van jouw Nederlandse bundel kunt gebruiken in de EU. Dus voorlopig hoef je nog geen Travel & Surf pas aan te schaffen. Als jouw 1050MB verbruikt is (dat kun je in de gaten houden op deze pagina en je krijgt ook een sms'je van ons), dan kun je een pas aanschaffen.



Heel veel plezier nog toegewenst in het buitenland! 🙂 Laat je weten of het is gelukt met jouw internet?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Britt,

Goed dat je het even navraagt, want in het buitenland is het ook wel zo fijn als je online kunt zijn! In principe heeft jouw locatieherkenning niets te maken met of je een bundel kunt activeren in het buitenland. Als je verbinding maakt met een buitenlands netwerk, herkent ons netwerk gelijk dat je in het buitenland bent en een Travel & Surf pas kunt aanschaffen als dat nodig is. Ik zie in het systeem dat je op 13/02/2017 via My T-Mobile een blokkade hebt geactiveerd voor dataroaming. Met zo'n blokkade kun je niet internetten in het buitenland, dus vandaar dat je ook geen bundel kunt aanschaffen. Ik heb de blokkade gelijk voor je verwijderd. Als je jouw toestel even volledig uit- en aanzet, moet het weer werken. Vergeet ook niet om bij jouw instellingen roaming aan te zetten.

Ik zie overigens dat je de voordeelbundel Altijd EU Internet (1000MB) hebt en dat je met jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement ook 50MB van jouw Nederlandse bundel kunt gebruiken in de EU. Dus voorlopig hoef je nog geen Travel & Surf pas aan te schaffen. Als jouw 1050MB verbruikt is (dat kun je in de gaten houden op deze pagina en je krijgt ook een sms'je van ons), dan kun je een pas aanschaffen.

Heel veel plezier nog toegewenst in het buitenland! 🙂 Laat je weten of het is gelukt met jouw internet?

Reageer