Beantwoord

Mb-aanvuller EU buitenland werkt nog niet

• 14 september 2016
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Heb een bundel voor internet EU, heb gisteren al 2x 20 minuten bij jullie in de wacht gestaan en blijkbaar is er een storing....heb nu toch echt internet nodig voor mijn werk en moet dus mijn mb's aan kunnen vullen voor internet buitenland....Helpppp!!
icon

Beste antwoord door David 15 september 2016, 10:28

Hey Piba70,

Welkom op ons forum!

In ons systeem zie ik inderdaad dat je op eergisteren contact hebt gehad hierover en dat dit voor je in onderzoek is. Mijn collega heeft gister ook aangegeven dat dit op het moment nog altijd onderzocht wordt. Ik ga er vanuit dat dit spoedig afgehandeld wordt.

Op het moment heb je gelukkig nog de MB's uit je Nederlandse databundel. Dit zijn er nog 145 zie ik in onze gegevens. Hopelijk zing je het hier nog mee uit totdat het opgelost is!

Zodra het opgelost is zal er contact met je worden opgenomen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het dan even weten! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Piba70,

Welkom op ons forum!

In ons systeem zie ik inderdaad dat je op eergisteren contact hebt gehad hierover en dat dit voor je in onderzoek is. Mijn collega heeft gister ook aangegeven dat dit op het moment nog altijd onderzocht wordt. Ik ga er vanuit dat dit spoedig afgehandeld wordt.

Op het moment heb je gelukkig nog de MB's uit je Nederlandse databundel. Dit zijn er nog 145 zie ik in onze gegevens. Hopelijk zing je het hier nog mee uit totdat het opgelost is!

Zodra het opgelost is zal er contact met je worden opgenomen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het dan even weten! 🙂
Helaas nog steeds geen verbetering en nog niks gehoord! Dus geen 1000mb aanvuller EU internet bundel maar wel de duurdere 500 mb. En eerst altijd de 1e vd maand mijn nieuwe eu bundel en nu staat er 7 oktober...1 week later dus. Iedere verandering is bij jullie duidelijk GEEN verbetering!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Piba70,

Jammer dat het nog niet goed werkt in jouw geval.

Ik zie dat het onderzoek afgerond leek te zijn, maar dit is niet het geval. Dit is ook al aangegeven, dus het onderzoek wordt opnieuw opgepakt. Hopelijk wordt dit spoedig gedaan en is het snel opgelost. Ik vertrouw erop dat het binnenkort goed afgehandeld is!

Het klopt inderdaad dat je de bundel niet meer op de 1e van de week ontvangt. Dit is onlangs aangepast, omdat de verschillende dagen van toekennen van tegoed voor verwarring zorgde. Om dit te voorkomen worden de EU MB's nu ook tegelijkertijd met het andere tegoed toegevoegd.

Mocht je voor ons nog vragen hebben, laat het ons weten!
Wacht nu al een maand op een oplossing...tot op heden kan ik nog steeds geen 1000mb reset uitvoeren voor 14,95 maar vreemd genoeg wel de duurdere 500mb voor 9,95. Aangezien ik voor mijn werk afhankelijk ben van internet is het erg vervelend om continue extra kosten te moeten maken. Wanneer lost t-mobile dit eindelijk op?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Piba70,

Ik begrijp dat dit meer dan vervelend is, zeker omdat het al een tijd loopt. Ik zie in het systeem dat ze op dit moment nog steeds druk bezig zijn om het probleem te onderzoeken en te kijken naar een oplossing. Ik heb nogmaals aangegeven dat je hier nog last van hebt. Sorry voor het ongemak! Omdat ik begrijp dat je wilt dat dit probleem zo snel mogelijk is opgelost, heb ik uit coulance de kosten van jouw reset van 18/10 vergoed. Zodra er meer bekend is, wordt hierover contact met je opgenomen.

Als ik in de tussentijd nog niets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

P.S. ik heb jouw vraag even verplaatst naar het andere topic dat je eerder was gestart. Zo houden we alles overzichtelijk bij elkaar 🙂
Hallo Thalina,
Dank voor je reactie en fijn dat er vanuit tmobile een coulance wordt gegeven. Het loopt inderdaad al weken en dat is lastig. Ik hoop dan ook dat het snel verholpen zal worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Piba70,

Fijn om te horen dat je blij bent met de tijdelijke oplossing door middel van een vergoeding. Ik hoop samen met jou dat het snel opgelost wordt!

Voor nu wens ik je een fijn weekend!

Reageer