Beantwoord

MB- buitenland

• 11 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Ik ben in Nederland , en mijn 250 mb voor het buitenland verdwijnen . Zelfs met wifi aan .
icon

Beste antwoord door Amy 13 oktober 2016, 11:08

Hey Vallecupa,

Fijn om te zien dat Koen je al van een reactie voorzien heeft. Zoals het er nu uitziet heb je een gedeelte van de 250 MB in het buitenland verbruikt. Afgelopen dagen. Sinds wanneer je ben je weer terug? Ik zie namelijk in je vrebruikstatus dat je sinds 9 oktober gewoon data hebt gebruikt op het Nederlandse netwerk. Beiden gaan overigens van je 6GB bundel af. Wellicht dat daar de verwarring is ontstaan? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Ik ben in Nederland , en mijn 250 mb voor het buitenland verdwijnen . Zelfs met wifi aan .

Hoi Vallecupa,

Welkom op het forum!

Vreemd dat je databundel voor de EU aangebroken wordt terwijl je op wifi zit. Heb je al gekeken naar de standaard zaken die jezelf kunt nakijken? Zit je momenteel in het grensgebied en heb je wellicht toch verbinding met een buitenlands netwerk? Wanneer je tijdelijk je 'mobiele data' uitschakelt, lopen de EU mb's dan ook terug? Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?
Hallo Koen.
Ik ben verbonden met t-mobiel nl . En mijn telefoon heb ik al een paar keer opnieuw opgestart . Wel ben ik een paar dagen terug uit het buitenland.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Vallecupa,

Fijn om te zien dat Koen je al van een reactie voorzien heeft. Zoals het er nu uitziet heb je een gedeelte van de 250 MB in het buitenland verbruikt. Afgelopen dagen. Sinds wanneer je ben je weer terug? Ik zie namelijk in je vrebruikstatus dat je sinds 9 oktober gewoon data hebt gebruikt op het Nederlandse netwerk. Beiden gaan overigens van je 6GB bundel af. Wellicht dat daar de verwarring is ontstaan? 🙂

Reageer