En een MB verdeler kaart in mijn telefoon.
Nu is het dus zo dat ik om de internet bundel in het buitenland aan te kunnen schaffen eerst de sim uit mijn horloge in de telefoon moet plaatsen voordat ik dit kan.
Kan dat niet anders? Dit is erg vervelend. Ook via tmobile.nl is de internationale bundel niet te activeren.
Beste antwoord door Muberra
Hoi Jelle,
Welkom op het forum! :D
Je kunt ook een internetbundel aanschaffen via My T-Mobile. Dat hoef je de simkaart er niet meer uit halen. Ik probeer even met je mee te denken! Waarom plaats je niet de simkaart in jouw telefoon en de MB-verdeler in jouw horloge? Zo kan je met de simkaart bellen en andere opties gebruiken en dan gebruik je de MB-verdeler alleen voor het horloge. Zou dat niet handiger zijn? Dit vraag ik even uit nieuwsgierigheid.
Ik ben benieuwd naar jouw reactie!
Bekijk origineel
Welkom op het forum! :D
Je kunt ook een internetbundel aanschaffen via My T-Mobile. Dat hoef je de simkaart er niet meer uit halen. Ik probeer even met je mee te denken! Waarom plaats je niet de simkaart in jouw telefoon en de MB-verdeler in jouw horloge? Zo kan je met de simkaart bellen en andere opties gebruiken en dan gebruik je de MB-verdeler alleen voor het horloge. Zou dat niet handiger zijn? Dit vraag ik even uit nieuwsgierigheid.
Ik ben benieuwd naar jouw reactie!