Beantwoord

MB-verdeler en data roaming?

• 6 april 2017
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Ik wil graag met mijn 097 nummer gebruik maken van data roaming services; Wordt dit door t-mobile geblokkeerd?

Met mijn 097 nummer kan ik geen pdp context opbouwen; Mijn mifi blokkeert geen data roaming, en binnen de mijn omgeving kan ik nergens iets tav 097 data-(de-)blokkeringen instellen.

Met vriendelijke groet,

Mifi roamer
icon

Beste antwoord door David 7 april 2017, 15:41

Hey Mifi,

Kort samengevat: Nee, dit blokkeren wij niet. Je kunt de data van jouw Nederlandse databundel gewoon gebruiken op jouw eigen simkaart én de MB-verdeler. Zou je kunnen aangeven in welk apparaat je de MB-verdeler hebt geplaatst? De instellingen van jouw abonnement worden sowieso gecontroleerd door het mobiele nummer. Het ligt dus hoogst waarschijnlijk aan de instellingen van het apparaat. Werkt roaming wel gewoon op jouw toestel?

Hopelijk kunnen we hier gauw achter komen! We zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mifi,

Kort samengevat: Nee, dit blokkeren wij niet. Je kunt de data van jouw Nederlandse databundel gewoon gebruiken op jouw eigen simkaart én de MB-verdeler. Zou je kunnen aangeven in welk apparaat je de MB-verdeler hebt geplaatst? De instellingen van jouw abonnement worden sowieso gecontroleerd door het mobiele nummer. Het ligt dus hoogst waarschijnlijk aan de instellingen van het apparaat. Werkt roaming wel gewoon op jouw toestel?

Hopelijk kunnen we hier gauw achter komen! We zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!

Reageer