Beantwoord

Meenemen van vakantie MB & bel minuten

• 3 juni 2016
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Ik zit op sicilie ik heb 250 bel minuten & MB vanuit mijn bundel om mee te nemen. Ik kan niet bellen en een sms versturen, ik ben alleen online bereikbaar. Dit is niet heel erg handig voor het thuisfront.
icon

Beste antwoord door Sam- 4 juni 2016, 11:37

Hi Willem,

Wat gaaf zeg. Hoe is het daar? Ik hoop dat het weer mee zit!

Welkom op het forum trouwens, leuk om je hier te zien. :8

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me voorstellen dat je in het buitenland ook gewoon wilt kunnen bellen en internetten. Ik heb daarom de blokkade die actief stond direct gedeactiveerd. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om overal gebruik van te kunnen maken.

Laat ons weten of het is gelukt. Veel plezier nog op Sicilië!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Willem,

Wat gaaf zeg. Hoe is het daar? Ik hoop dat het weer mee zit!

Welkom op het forum trouwens, leuk om je hier te zien. :8

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me voorstellen dat je in het buitenland ook gewoon wilt kunnen bellen en internetten. Ik heb daarom de blokkade die actief stond direct gedeactiveerd. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om overal gebruik van te kunnen maken.

Laat ons weten of het is gelukt. Veel plezier nog op Sicilië!
Issam, bedankt voor het snelle reageren ik heb het toestel uit gezet en weer aan gezet. Vanaf nu kan ik bellen en een sms versturen nog maals bedankt. Wat het weer betreft op Sicilië kan het hier niet op. Met temperaturen tussen de 25 & 30 graden . thanks
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willem,

Super dat het heeft gewerkt. Nu kun je zorgeloos genieten van je vakantie in Sicilië. 😉

Reageer