Beantwoord

Meerdere keren problemen met me internet

• 29 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik ben nu in Amerika, Florida en heb voor mijn vakantie een extra ( best wel dure bundel) erbij genomen voor 2 weken. Nu is het al de derde keer dat deze niet werkt. Eerste keer al contact gehad met tmobile maar nu kan ik doordat me netwerk niet werkt niet bellen. Tevens alle stappen ondernomen. Kan iemand contact met mij opnemen. Ben namelijk helemaalniet happy!
icon

Beste antwoord door Hajar 31 oktober 2017, 13:44

Hi Sasdelangelaan,

Ik begrijp je gewoon bereikbaar wilt zijn in de VS. Ik zie geen blokkades in ons systeem die dit zouden kunnen veroorzaken. Met welk netwerk ben je momenteel verbonden? Heb je geprobeerd om handmatig een ander netwerk te selecteren? Wellicht dat je dan betere dekking ervaart? De VS is natuurlijk erg groot en het kan zijn dat je op sommige plekken minder signaal pakt. Als dat niet lukt zou je dan een voorbeeld kunnen geven van tijdstip en locatie waarbij het niet lukt om te verbinden? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sasdelangelaan,

Ik begrijp je gewoon bereikbaar wilt zijn in de VS. Ik zie geen blokkades in ons systeem die dit zouden kunnen veroorzaken. Met welk netwerk ben je momenteel verbonden? Heb je geprobeerd om handmatig een ander netwerk te selecteren? Wellicht dat je dan betere dekking ervaart? De VS is natuurlijk erg groot en het kan zijn dat je op sommige plekken minder signaal pakt. Als dat niet lukt zou je dan een voorbeeld kunnen geven van tijdstip en locatie waarbij het niet lukt om te verbinden? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je!

Reageer