Beantwoord

Melding "Offline" buitenland

• 21 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Ik verblijf in het buitenland (Zwitserland) heb sinds 2 maanden een Abo inkl. Altijd EU Internet en Onbeperkt EU Bellen perfect internet gehad in die 2 maanden, nu heb ik sinds 3 dagen het probleem dat ik steeds de melding krijg dat ik offline ben.
Heb sim kaart er al een keer uitgehaald, alles opnieuw gestart en zelfs alles teruggezet. Alle Instellingen na gekeken en volgens mij staat alles goed.
Kom voorlopig ook niet in Nederland dus kan niet ff snel langs een shop gaan.
Wat kan ik nog doen.:@:?
icon

Beste antwoord door Amy 24 oktober 2016, 11:37

Hi Marape,

Ik snap dat het vervelend kan zijn dat je de afgelopen dagen niet bereikbaar was. Ik heb net je gegevens bekeken en er was in jouw geval nog een blokkade actief. Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Wanneer je jouw toestel herstart moet alles weer naar behoren werken. Excuses voor het ongemak!

In dit forumtopic vind je hier meer informatie over. Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je die uiteraard plaatsen in bovengenoemd topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hi Marape,

Ik snap dat het vervelend kan zijn dat je de afgelopen dagen niet bereikbaar was. Ik heb net je gegevens bekeken en er was in jouw geval nog een blokkade actief. Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Wanneer je jouw toestel herstart moet alles weer naar behoren werken. Excuses voor het ongemak!

In dit forumtopic vind je hier meer informatie over. Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je die uiteraard plaatsen in bovengenoemd topic.