Beantwoord

Mobiel internet Australie

• 4 juni 2018
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ik ga binnenkort voor 2 maanden naar Australië, alleen vraag ik me af hoe het dan zit met mobiel internet? Ik wil namelijk wel graag alles kunnen regelen. Ik heb nog nooit een abonnement gehad en ik weet er dus ook niks voor de rest vanaf. Ik heb al wel even lopen rondneuzen en kwam Telstra en iets van Aldi mobile tegen? Wie kan mij er meer over vertellen? En kan ik dat dan al vanuit Nederland regelen?
Ook vroeg ik me af als ik een bundel heb ik Australie deze bundel ook werkt als ik op een vliegveld in Singapore of Dubai sta?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 juni 2018, 10:11

Hoi Christinawiersma,

Wat ontzettend tof dat je naar Australië gaat, en zo lang ook! Staat ook echt nog op mijn verlanglijstje!

Goed dat je dit allemaal nog even navraagt, want zo kom je niet voor verrassingen te staan en ben je goed voorbereid op eventuele kosten. Ik leg het je graag uit!

Ik zie dat je gebruikmaakt van PrePaid. Je kunt er dan voor kiezen om een Travel & Surf pas aan te schaffen. Australië valt onder Zone 2, dus dan kun je kiezen uit de volgende passen:

• XS-pas - € 4,99 - 30 MB - 24 uur geldig
  • S-pas - € 9,99 - 100 MB - 72 uur geldig
  • M- pas - € 14,99 250 MB - 7 dagen geldig

Deze passen zijn niet geldig voor Singapore en Dubai, want die steden vallen onder Zone 3. Zoals je ziet zijn de passen niet heel lang geldig in relatie tot een periode van 2 maanden. Daarom zou ik in dit geval zeker aanraden een plaatselijke PrePaid aan te schaffen. Dit is vaak vele malen goedkoper, omdat je dan gewoon gebruikmaakt van de plaatselijke tarieven.

Hopelijk maakt dit een heleboel duidelijk! Heb je meer vragen, laat het me alsjeblieft weten - ik help je er graag mee. :D

Tot slot wil ik je vast een fantastische tijd wensen. Geniet ervan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Christinawiersma,

Wat ontzettend tof dat je naar Australië gaat, en zo lang ook! Staat ook echt nog op mijn verlanglijstje!

Goed dat je dit allemaal nog even navraagt, want zo kom je niet voor verrassingen te staan en ben je goed voorbereid op eventuele kosten. Ik leg het je graag uit!

Ik zie dat je gebruikmaakt van PrePaid. Je kunt er dan voor kiezen om een Travel & Surf pas aan te schaffen. Australië valt onder Zone 2, dus dan kun je kiezen uit de volgende passen:

• XS-pas - € 4,99 - 30 MB - 24 uur geldig
  • S-pas - € 9,99 - 100 MB - 72 uur geldig
  • M- pas - € 14,99 250 MB - 7 dagen geldig

Deze passen zijn niet geldig voor Singapore en Dubai, want die steden vallen onder Zone 3. Zoals je ziet zijn de passen niet heel lang geldig in relatie tot een periode van 2 maanden. Daarom zou ik in dit geval zeker aanraden een plaatselijke PrePaid aan te schaffen. Dit is vaak vele malen goedkoper, omdat je dan gewoon gebruikmaakt van de plaatselijke tarieven.

Hopelijk maakt dit een heleboel duidelijk! Heb je meer vragen, laat het me alsjeblieft weten - ik help je er graag mee. :D

Tot slot wil ik je vast een fantastische tijd wensen. Geniet ervan!

Reageer