Beste antwoord door David
Hoi Joketj,
Ik zie terug dat je ondertussen al telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Er was in jouw geval geen keuze gemaakt op welke manier je wilde internetten, vandaar dat er geen verbinding was om te roamen. Dat is nu opgelost, dus nu zou het goed moeten werken! Laat je weten of dit ook daadwerkelijk zo is?
Ik heb jouw username overigens even aangepast, omdat dit een openbare community is. Iedereen kan meelezen en met jouw nummer aan de haal gaan. Als je een andere username wilt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel
Ik zie terug dat je ondertussen al telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Er was in jouw geval geen keuze gemaakt op welke manier je wilde internetten, vandaar dat er geen verbinding was om te roamen. Dat is nu opgelost, dus nu zou het goed moeten werken! Laat je weten of dit ook daadwerkelijk zo is?
Ik heb jouw username overigens even aangepast, omdat dit een openbare community is. Iedereen kan meelezen en met jouw nummer aan de haal gaan. Als je een andere username wilt, laat het gerust weten!