Beantwoord

Mobiel netwerk werkt niet in Finland

• 16 januari 2021
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Ik ben gisteren in Finland aangekomen, en nu merk ik dat mijn mobiele netwerk op mijn samsung a50 niet werkt. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat. Kunnen jullie dit voor elkaar krijgen. Gelukkig heb ik in mijn appartement een wifi staan die wel werkt dus dan kan ik nog wat in Finland met mijn telefoon.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg,Marco

icon

Beste antwoord door David 18 januari 2021, 16:34

Hoi @marco blankestijn,

Ik heb het even voor je nagekeken, maar vanuit ons staan er ook geen blokkades op jouw aansluiting voor het gebruik in het buitenland. Het lijkt daarom ook te liggen aan de apparatuur of aan het netwerk in jouw omgeving.

Op deze pagina vind je de beschikbare providers voor onze klanten die naar Finland reizen. Zie je op jouw telefoon geen van deze providers terug in het overzicht van de beschikbare netwerken? 

Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een andere telefoon te testen en vice versa? We kunnen dan uitsluiten of het aan de simkaart of telefoon ligt. 

We horen het graag van je, Marco!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Heb je al in de app gekeken of er blokkades voor het buitenland op je abonnement staan?

Hi Eric, had ik al gedaan. Alles is gewoon toegestaan. Zat ook al in de APN instellingen te kijken (lijkt goed) en de handmatige toewijzing netwerk, maar ik kan niks vinden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @marco blankestijn,

Ik heb het even voor je nagekeken, maar vanuit ons staan er ook geen blokkades op jouw aansluiting voor het gebruik in het buitenland. Het lijkt daarom ook te liggen aan de apparatuur of aan het netwerk in jouw omgeving.

Op deze pagina vind je de beschikbare providers voor onze klanten die naar Finland reizen. Zie je op jouw telefoon geen van deze providers terug in het overzicht van de beschikbare netwerken? 

Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een andere telefoon te testen en vice versa? We kunnen dan uitsluiten of het aan de simkaart of telefoon ligt. 

We horen het graag van je, Marco!

Reageer