Beantwoord

Netwerk in het buitenland werkt niet

• 18 februari 2017
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Ik ben in München en heb geen bereik... Ook geen melding gehad van welkom in Duitsland. Ik ben hier voorlopig nog. Kan ik het vanaf hier oplossen?
icon

Beste antwoord door Skyrider 18 februari 2017, 20:16

Goedenavond lilianmekenkamp.

Ik hoop dat je in dit topic volgende je oplossing kunt vinden:

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?.

Daar staat informatie en tips over als je geen bereik of service hebt in het buitenland.

We horen graag van je of het is gelukt.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond lilianmekenkamp.

Ik hoop dat je in dit topic volgende je oplossing kunt vinden:

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?.

Daar staat informatie en tips over als je geen bereik of service hebt in het buitenland.

We horen graag van je of het is gelukt.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 5
Badge +17
Hoi lilianmekenkamp,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien.

Begrijpelijk dat je in het buitenland ook gewoon bereikbaar wil zijn. Ik zie dat Skyrider je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Hij heeft je doorverwezen naar een erg handig topic voor wanneer je problemen ervaart met het netwerk in het buitenland.

Om er zeker van te zijn dat er aan onze kant niets verkeerd stond ben ik gelijk voor je gaan kijken in het systeem. Hier zie ik dat er een blokkade actief was voor het gebruik van je telefoon in het buitenland. Deze blokkade heb ik natuurlijk direct opgeheven. Als je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan zou je verbinding moeten kunnen maken.

Ervaar je nog steeds problemen (waar ik niet van uit ga) dan kan je de tips in het bovenstaande topic volgen!

Laat je ons weten of het is gelukt? Nog een prettig verblijf toegewenst in München. 😉
Hij doet het! Bedankt voor de snelle hulp 🖒
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lilian,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂 Veel plezier nog toegewenst in München!

Reageer