Beantwoord

Netwerk Tanzania, Zanzibar

• 3 januari 2016
  • 3 reacties
  • 796 Bekeken

Ik ga naar Zanzibar over een maandje ongeveer. Iemand al ervaringen daar?🆒
icon

Beste antwoord door Amy 4 januari 2016, 12:00

Heey Hakuna Matata,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ten eerste nog de beste wensen, ten tweede WAUW Zanzibar, ik ben jaloers! 😉

Nu terug naar je vraag. Helaas is het door een storing momenteel niet mogelijk om te bekijken hoe het netwerk is op Zanzibar. We werken momenteel aan een oplossing. Onze excuses hiervoor. Gelukkig heb je nog een maandje! 😉 Ik wil je daarom adviseren om deze pagina in de gaten te houden. Je kunt daar een land kiezen (nu helaas niet) en vervolgens kun je precies zien of je netwerk hebt daar en van welk netwerk je het beste gebruik kunt maken.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Heey Hakuna Matata,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ten eerste nog de beste wensen, ten tweede WAUW Zanzibar, ik ben jaloers! 😉

Nu terug naar je vraag. Helaas is het door een storing momenteel niet mogelijk om te bekijken hoe het netwerk is op Zanzibar. We werken momenteel aan een oplossing. Onze excuses hiervoor. Gelukkig heb je nog een maandje! 😉 Ik wil je daarom adviseren om deze pagina in de gaten te houden. Je kunt daar een land kiezen (nu helaas niet) en vervolgens kun je precies zien of je netwerk hebt daar en van welk netwerk je het beste gebruik kunt maken.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Thx for respons,
Beste wensen ook..!
Heeft T-Mobile wel een "panklare" oplossing om daar connected te blijven?
Waar ben ik het beste mee af?
Reputatie 6
Badge +17
Hello Hakuna Matata,

De buitenland pagina op onze website werkt weer! Onze collega's hebben hard hun best gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Als je een kijkje neemt op de buitenland pagina en Zanzibar selecteert in de lijst met landen dan zie je dat je verbinding kan maken met de volgende netwerken:

- Airtel
- Vodacom
- Zantel Zanzibar

Je kan op de zelfde pagina ook controleren hoe de dekking is op de locatie waar je naartoe gaat. Als je in de instellingen van je telefoon roaming inschakelt, EU-internet uitschakelt en de netwerk- of operator selectie op automatisch zet dan maak je automatisch verbinding met het sterkste netwerk bij jou in de buurt. Mocht je problemen ervaren met één van de netwerken dan kan je de netwerk- of operator selectie op handmatig zetten en zelf een ander netwerk selecteren.

Neem voor de zekerheid ook een kijkje in dit buitenland topic.

Ik hoop dat het lukt met de bovenstaande informatie. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer