Beantwoord

Netwerk valt steeds weg

• 26 april 2017
  • 1 reactie
  • 489 Bekeken

Hoi Tmobile.

Nadat ik eerst hier moest komen om een blokkade voor buitenland bellen er af te krijgen, mag ik van jullie nu helemaal niets meer.
De netwerkverbinding valt na een paar minuten weg. Dit gebeurt sinds gisteren (sinds opheffing blokkade). Als ik zoek naar een netwerk krijg ik verbinding, maar na enkele minuten is die weer weg. Toestel heb ik al meerdere keren opnieuw opgestart.

Het lijkt me erg sterk dat dit aan mijn telefoon ligt, aangezien het altijd prima heeft gewerkt (totdat er iets op mijn simkaart is gewijzigd).

Jammer dat Tmobile in het buitenland zo onbetrouwbaar is.
icon

Beste antwoord door Sam- 1 mei 2017, 14:57

Hoi MysticT,

Begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wil hebben. Zo kan je natuurlijk je telefoon niet gebruiken.

Zou je de instructies in dit topic willen volgen? Je kan bijvoorbeeld handmatig verbinding maken met één van de andere providers in het land waar je je momenteel bevindt. We zijn afhankelijk van de providers in het desbetreffende land, hierdoor kunnen wij geen dekking garanderen. Je zit uiteindelijk ook op hun netwerk en niet op die van T-Mobile NL. Mocht je na het lezen van de instructies in het bovenstaande topic nog geen verbeteringen merken dan kan je dit aangeven in het desbetreffende topic.

Om alle relevante vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. We helpen je graag verder in het eerder genoemde topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hoi MysticT,

Begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wil hebben. Zo kan je natuurlijk je telefoon niet gebruiken.

Zou je de instructies in dit topic willen volgen? Je kan bijvoorbeeld handmatig verbinding maken met één van de andere providers in het land waar je je momenteel bevindt. We zijn afhankelijk van de providers in het desbetreffende land, hierdoor kunnen wij geen dekking garanderen. Je zit uiteindelijk ook op hun netwerk en niet op die van T-Mobile NL. Mocht je na het lezen van de instructies in het bovenstaande topic nog geen verbeteringen merken dan kan je dit aangeven in het desbetreffende topic.

Om alle relevante vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. We helpen je graag verder in het eerder genoemde topic.