Beantwoord

Netwerkstoring Roaming T-Mobile PrePaid SIM Duitsland?

• 2 mei 2019
  • 2 reacties
  • 468 Bekeken

Hallo,

Ik kom uit Duitsland en vandaag lijkt er in een netwerkstoring te zijn opgetreden. Mijn T-Mobile PostPaid SIM Duitsland kon weer inloggen.

Maar mijn T-Mobile PrePaid SIM Duitsland kon niet meer inloggen op het netwerk. Krediet is beschikbaar.

Zijn er problemen bekend met de registratie/roaming van T-Mobile Duitsland PrePaid SIM in 3G en 4G?

Hartelijk dank.

Frank
icon

Beste antwoord door helifrank 4 mei 2019, 00:31

Hey David,

misschien een misverstand, maar ik kom uit Duitsland (klant van T-Mobile Duitsland) en ben in Nederland.

Na ongeveer 17 uur is mijn prepaid SIM terug op het 4G netwerk. Ik heb niets veranderd.

Probleem is opgelost.

Hartelijk dank.

Veel groeten
Frank
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Frank,

Opmerkelijk dat het dan wel lukt met je abonnement, maar niet met PrePaid. Wij hebben zelf geen inzicht in de storingen die er in Duitsland van kracht zijn. Heb je wel via My T-Mobile een keuze gemaakt hoe je wilt roamen met jouw PrePaid-simkaart? Bij je abonnement gaat dit automatisch wanneer je de instellingen voor roaming correct hebt ingesteld, maar bij PrePaid moet je hier zelf ook nog wat voor doen. Wellicht ligt de oorzaak daar en niet bij het netwerk in Duitsland.

We horen graag of je het probleem hebt weten op te lossen, Frank!
Hey David,

misschien een misverstand, maar ik kom uit Duitsland (klant van T-Mobile Duitsland) en ben in Nederland.

Na ongeveer 17 uur is mijn prepaid SIM terug op het 4G netwerk. Ik heb niets veranderd.

Probleem is opgelost.

Hartelijk dank.

Veel groeten
Frank

Reageer