Beantwoord

Netwerkverbinding in Spanje

• 2 april 2016
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik ben in zuid Spanje en heb geen netwerkverbinding. Simkaart is sinds kort, in februari, vernieuwd. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 4 april 2016, 11:11

Hey Janny,

O,jee dat is natuurlijk super onhandig! Ik ben direct in ons systeem gaan kijken en er is een klantverzoek blokkade actief op dataroaming. Ik heb de blokkade net verwijderd, zou je eens willen proberen of het nu wel werkt? Je hoeft je overigens niet druk te maken om kosten voor dataroaming. Die maak je alleen wanneer je een Travel & Surf-pas activeert.

Verder wil ik je adviseren om dit topic even door te nemen. Hierin vind je verschillende tips voor het gebruik in het buitenland.

Houd je ons op de hoogte hier Janny? We helpen je graag verder!

En veel plezier in Spanje gewenst natuurlijk! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Janny,

O,jee dat is natuurlijk super onhandig! Ik ben direct in ons systeem gaan kijken en er is een klantverzoek blokkade actief op dataroaming. Ik heb de blokkade net verwijderd, zou je eens willen proberen of het nu wel werkt? Je hoeft je overigens niet druk te maken om kosten voor dataroaming. Die maak je alleen wanneer je een Travel & Surf-pas activeert.

Verder wil ik je adviseren om dit topic even door te nemen. Hierin vind je verschillende tips voor het gebruik in het buitenland.

Houd je ons op de hoogte hier Janny? We helpen je graag verder!

En veel plezier in Spanje gewenst natuurlijk! 🙂

Reageer