Beantwoord

Niet aangemeld bij Netwerk in Frankrijk

• 12 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 224 Bekeken

Ik kan niet bellen of gebeld word e n omdat ik niet op het netwerk ben aangemeld. Als ik ook naar Netwerkoperators ga en "automatisch selecteren" kan die ook geen verbinding maken. Bij "Handmatig s selecteren"
Krijg ik 3 operators, maar kan me niet aanmelden op deze.
On de t-mobile app gekeken
- geen blokkades, alles staat op toestaan
- geen betalingsachterstanden
- herstarten telefoon heeft ook niet geholpen
icon

Beste antwoord door Hajar 13 augustus 2019, 11:27

Hi @dlouis

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereiken moeten hebben in Frankrijk. Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @dlouis,

Welkom bij de T-Mobile community.
Deze community werkt vanuit het klant helpt klant uitgangspunt.

T-Mobile medewerkers lezen en nemen ook deel aan de topics.
Reacties volgen meestal binnen de 24 tot 48 uur.

Niet bellen en niet gebeld kunnen worden in Frankrijk lijkt me erg lastig.
Goed om te lezen dat je zelf alvast e.e.a gecontroleerd hebt.
Ben je al lange tijd T-Mobile mobiel klant?

Ik heb zelf het vermoeden dat er een instelling aan de zijde van T-Mobile niet juist staat ingesteld.
Een moderator / webcare medewerker kan hier uitsluitsel over geven.
Ik ben al jaren t-mobile lot.
Nooit eerder problemen gehad met mijn abonnement in het buitenland. Enige dat recentelijk is gewijzigd is mijn mobiel.
Lot=lid
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je snelle terugkoppeling @dlouis.
Kun je aangeven wat er gewijzigd is? Heb je je abonnement verlengd, of heb je je bundel(s) aangepast? Ik hoor het graag van je.
Abonnement is 3 maanden geleden verlengd en daarna ook in buitenland geweest, buiten de EU, maar toen geen problemen gehad.
Maar heb sinds 3 weken ook een nieuwe telefoon gekocht dus welke van de 2 is de boosdoener?
Zodra ik Orange F als netwerk operator selecteer krijg ik de melding daar mijn SIM kaart met dit netwerk niet toestaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @dlouis

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereiken moeten hebben in Frankrijk. Laat je even weten of het lukt?
Na het te starten van mijn telefoon werkte het inderdaad.
Maar dan is hetgene wat in de T-mobile app getoond wo redt niet in sync met wat er bij jullie i het systeem staat.
Bedankt voor de snelle service.

Reageer