Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk Samsung galaxy s10

• 7 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 823 Bekeken

Haaai, ik ben momenteel in Duitsland en ik heb al sinds gister geen bereik. Ik kan niet bellen of internetten (ook niet klantservice bellen)
Ik weet niet waar het aan ligt, ik heb tel aan en uit gezet, sim kaart weg gehaald en opnieuw erin gedaan.

Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 8 augustus 2019, 09:21

Hi Oumayma,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog een bedrag had openstaan, maar die is inmiddels voldaan. Je hebt momenteel ook geen blokkades dus zou je wel bereik moeten hebben in Duitsland. Zie je geen service staan? Zou je eens handmatig het netwerk Telekom, Telefonica of Vodafone kunnen proberen? Hiermee zou je wel bereik moeten hebben. Ga naar instellingen>aanbieder> netwerkselectie. Mocht het niet werken zou je dan je simkaart in een ander toestel kunnen proberen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Laat je ven weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Oumayma,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog een bedrag had openstaan, maar die is inmiddels voldaan. Je hebt momenteel ook geen blokkades dus zou je wel bereik moeten hebben in Duitsland. Zie je geen service staan? Zou je eens handmatig het netwerk Telekom, Telefonica of Vodafone kunnen proberen? Hiermee zou je wel bereik moeten hebben. Ga naar instellingen>aanbieder> netwerkselectie. Mocht het niet werken zou je dan je simkaart in een ander toestel kunnen proberen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Laat je ven weten of het zo lukt?

Reageer