Beantwoord

Niet bellen en SMS en in Belgie

Beste t mobile.
Ben al 1,5 jaar klant BIj jullie. Kan op dit moment niet bellen of SMS en vanuit belgie. Wel ontvangen. Hoe kan dit.
icon

Beste antwoord door Amy 16 oktober 2015, 09:31

Hey Raymond,

Goed dat je hier een topic over start! Dit is natuurlijk nogal onhandig als je in het buitenland bent! Ik help je graag om dit op te lossen. Ben je nog steeds in België?

Er was een blokkade actief op internationale gesprekken in het buitenland behalve naar Nederland. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Zou je eens kunnen proberen of alles nu naar behoren werkt? 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Raymond,

Goed dat je hier een topic over start! Dit is natuurlijk nogal onhandig als je in het buitenland bent! Ik help je graag om dit op te lossen. Ben je nog steeds in België?

Er was een blokkade actief op internationale gesprekken in het buitenland behalve naar Nederland. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Zou je eens kunnen proberen of alles nu naar behoren werkt? 🙂
Ik heb hetzelfde probleem, kan wel gebeld en ge-SMSt worden, maar SMS en bellen werkt niet. Ik heb in principe internationale minuten door het NL + EU abonnement.

Als ik dan bel, krijg ik het bericht, ''Dit nummer is niet toegestaan.''

Ik heb ook net gecheckt, en bij mijn T-Mobile instellingen staat alles op ''Toestaan''.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Julius_S,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ben je nu in het buitenland? Ik heb even voor je gekeken en zie dat er een blokkade actief stond. De blokkade is inmiddels verwijderd door een collega. Kun je nu weer bellen en sms'en?

Mocht je nog problemen ervaren dan hoor ik het graag zodat ik je verder kan helpen! 🙂
Ik kan ook niet bellen en smsen in belgie
Is iedereen geblokkeerd?
Zit nu in belgie kan namelijk wel internetten
Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Bas,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je niet kan bellen in België. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het buitenland topic?

In het systeem zie ik geen blokkades actief staan, ook staan er geen facturen open. Hier kan het dus niet aan liggen. Neem een kijkje in het bovenstaande topic en laat ons weten of je weer kan bellen in het buitenland. Ik ben erg benieuwd Bas!

Als je verder nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. Nog een prettig verblijf in België. 🙂

Reageer