Beantwoord

Niet bellen vanuit buitenland kan wel internet en gebeld worden

• 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Ik zie dat er een blokkade is de eerste 2 maanden maar is mij nooit vertelt en heb wel bundel en ik zit iedere dag voor mijn werk in het buitenland hoe verder
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2016, 09:25

Hey Lorenzo,

Welkom op ons forum en bij T-Mobile! :)

Er zit inderdaad een blokkade op, maar deze worden automatisch ook verwijderd. Bij jou staat er ondertussen ook geen blokkade meer op jouw abonnement. Alles zou nu dus gewoon weer moeten werken, klopt dat?

Als je nog steeds problemen hebt, kun je de suggesties uit dit topic doornemen. Mocht het daarna nog steeds optreden kun je in dat topic een bericht achterlaten.

Dit topic gaat ook op slot, omdat we al een algemeen topic hebben lopen over dit onderwerp. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook naar dat topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo.
Heb je nu verbinding met internet?
Wat is de vraag precies.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lorenzo,

Welkom op ons forum en bij T-Mobile! :)

Er zit inderdaad een blokkade op, maar deze worden automatisch ook verwijderd. Bij jou staat er ondertussen ook geen blokkade meer op jouw abonnement. Alles zou nu dus gewoon weer moeten werken, klopt dat?

Als je nog steeds problemen hebt, kun je de suggesties uit dit topic doornemen. Mocht het daarna nog steeds optreden kun je in dat topic een bericht achterlaten.

Dit topic gaat ook op slot, omdat we al een algemeen topic hebben lopen over dit onderwerp. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook naar dat topic.