Beantwoord

Niet bereikbaar in Turkije

• 21 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 553 Bekeken

Ik ben op vakantie met mijn Samsung s7edge maar kan niet bellen of gebeld worden en kan geen gebruik maken van internet. Krijg melding dat ik niet aangemeld ben bij netwerk. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Bmu007 23 augustus 2017, 12:07

Heren, bedankt voor de tips. Perfect want ik ben weer bereikbaar!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Turkije wat een mooi land. Was er ook nog een paar weken geleden.

Heb je geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen. Ik zou je adviseren om gebruik van Turkcell te maken. Daarmee heb je en 4G en een goede dekking. Als Turkcell geen dekking heeft kan je nog met Turk Telekom (AVEA) verbinden. Die hebben niet overal een 4G dekking. Alleen in de grote steden.

Tip: koop een Prepaid sim. De prijzen daar voor een databundel zijn heel laag.

Fijne vakantie en veel plezier!

- Snotaapje;)
Reputatie 4
Hi Bmu007,

Welkom op ons forum!

Het advies van Snotaapje is perfect. Daar wil ik mee beginnen en Snotaapje meteen hartelijk bedanken! 😃

In het systeem zijn er geen blokkades actief, dus daar ligt het in elk geval niet aan. Ik zou je willen adviseren om een ander netwerk te selecteren. Daarnaast kan het ook te maken hebben met jouw toestel of simkaart. Om daarachter te komen kun je jouw simkaart proberen in een ander toestel. Heb je toevallig ook die mogelijkheid? Als het namelijk wel werkt in een andere telefoon, dan weten wij dat het aan de simkaart ligt.

Kan je deze opties testen? Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt! 🙂
Heren, bedankt voor de tips. Perfect want ik ben weer bereikbaar!
Reputatie 4
Hi Bmu007,

Super! Goed om te horen dat je weer bereikbaar bent. Deze dame helpt je altijd graag verder. ;)

Ik wens je veel plezier in Turkije!
Haha, oeps sorry hoor Muberra. No offence intended, madam.
Reputatie 4
Hi Bmu007,

Hahaha, no problemo! Het is je vergeven. :P

Vergeet niet van het lekkere eten daar te genieten!

Reageer