Beantwoord

Niet kunnen bellen en smsen uit Londen

Ik merk dat ik niet kan bellen en sms-en vanuit het buitenland.
Ik kan wel gebeld worden.
Ik maak gebruik van EE-T Mobile 4g netwerk

Kunt u ij helpen?
icon

Beste antwoord door Issam 26 mei 2016, 16:20

Hi Johan,

Leuk om je hier te zien. Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons, ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Ik zie dat je inmiddels al wat tips hebt gekregen. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er een blokkade actief was voor het bellen en gebeld worden in het buitenland. Deze blokkade heb ik uiteraard direct opgeheven zodat je overal weer gebruik van kan maken. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om volledig toegang te krijgen tot het netwerk in Engeland.

Laat ons weten of het is gelukt. Ik wens je nog veel plezier in Londen. 😉

Bekijk origineel

5 reacties

Tip: probeer een andere netwerk te kiezen...in menu instellingen netwerk. ..maar dan handmatig! Probeer met deze optie de beste netwerk daar zelf te kiezen. Succes
Hoi JohanCraane, welkom op het klantenforum.

Is je abonnement toevallig jonger dan 2 maanden? Dan staat de standaard blokkade voor gebruik in het buitenland waarschijnlijk nog aan. Een T-Mobile medewerker kan de blokkade dan voor je opheffen.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Johan,

Leuk om je hier te zien. Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons, ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Ik zie dat je inmiddels al wat tips hebt gekregen. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er een blokkade actief was voor het bellen en gebeld worden in het buitenland. Deze blokkade heb ik uiteraard direct opgeheven zodat je overal weer gebruik van kan maken. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om volledig toegang te krijgen tot het netwerk in Engeland.

Laat ons weten of het is gelukt. Ik wens je nog veel plezier in Londen. 😉
Helpdesk. Dank voor je reactie.
Even dit: ik kon wel gewoon gebeld en per sms bereikt worden.
Ik heb mijn mobile uitgezet en weer aan. Alles werkt weer.\
Dank je wel. opgelost dus.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Johan,

Goed om te lezen dat het is opgelost. Bedankt voor je berichtje!

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. Enjoy your stay. 😉

Reageer