Beantwoord

niet kunnen bellen in Belgie

• 3 juni 2016
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Beste, ik ben speciaal over gestap naar T-Mobile om maar een telefoon te moeten gebruiken.
Nu moest ik dringend bellen en de nummer was niet toegestaan. nu lees ik op het forum dat je eerst 2 maand moet betalen voor ik op het net kan. dit betreur ik zeer.
Ben nu verplicht om prepaid te kopen in Belgie terwijl ik volle pot betaald. wat doen we daar aan?
vindt de reclame dan wel misleidend.
mvg, Peter
icon

Beste antwoord door Sam- 3 juni 2016, 17:57

Hi Huybrecht,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Je hebt inderdaad minuten tot je beschikking voor in Europa, dus zou je hier ook gebruik van moeten kunnen maken. Ik heb daarom de blokkade gelijk opgeheven. Bij je vrouw en zoon was de blokkade al opgeheven.

Als jullie je telefoons over 15 minuten één keer volledig herstarten dan zouden jullie overal gebruik van moeten kunnen maken. Laat ons weten of het is gelukt! Ervaar je nog steeds problemen? Neem dan een kijkje in het buitenland topic.

Nog een prettig verblijf toegewenst in België.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hi Huybrecht,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Je hebt inderdaad minuten tot je beschikking voor in Europa, dus zou je hier ook gebruik van moeten kunnen maken. Ik heb daarom de blokkade gelijk opgeheven. Bij je vrouw en zoon was de blokkade al opgeheven.

Als jullie je telefoons over 15 minuten één keer volledig herstarten dan zouden jullie overal gebruik van moeten kunnen maken. Laat ons weten of het is gelukt! Ervaar je nog steeds problemen? Neem dan een kijkje in het buitenland topic.

Nog een prettig verblijf toegewenst in België.
en dit geld dan voor de 2 andere nummers van mijn vrouw en zoon ook

Reageer