Beantwoord

Niet kunnen bellen in het buitenland

• 16 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 709 Bekeken

Goedendag, ik zit al een paar dagen in spanje en heb nog niet kunnen bellen of sms'en. Ontvangen lukt wel. Ook al mijn instellingen nagekeken maar deze staan allen toch echt op toestaan. Mijn partner heeft ook T mobile en die kan wel bellen.
Wat mis ik?
icon

Beste antwoord door Bas 16 augustus 2018, 18:08

Hey johnfrieda,

Lekker zeg, Spanje! Ik ben het meteen voor je gaan nakijken in ons systeem. Daar zag ik dat er een blokkade voor 'bellen in het buitenland' aanstond. Deze heb ik uiteraard direct voor je uitgeschakeld. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Geniet lekker van je tijd daar in Spanje! 😃
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is niet leuk , zou je simkaart een keer in je partner toestel kunnen doen en kijken of je dan wel kan bellen .
gedaan, maar het mog helaas niet baten.­čśö
Reputatie 5
Badge +14
Oke , heb je wel internet ?
ja hoor dat dan wel weer.
Reputatie 5
Badge +14
Heel vreemd, denk toch dat er wat met de blokkades aan de hand is .
Even wachten dan maar op een medewerker, die reageren vaak binnen 24 uur.
okee in ieder geval bedankt voor het meedenken
Reputatie 3
Badge +11
Hey johnfrieda,

Lekker zeg, Spanje! Ik ben het meteen voor je gaan nakijken in ons systeem. Daar zag ik dat er een blokkade voor 'bellen in het buitenland' aanstond. Deze heb ik uiteraard direct voor je uitgeschakeld. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Geniet lekker van je tijd daar in Spanje! 😃
het probleem is nu opgelost. Hartelijk dank voor de reacties en medewerking
Kan al een paar weken geen smsjes versturen
Reputatie 7
Badge +20
Hi clau11,

Dat kan kloppen. We ervaren momenteel een storing met berichten verzenden naar het buitenland. We zijn druk bezig om het op te lossen! Kun je mij een priv├ębericht sturen inclusief het nummer waar je naar probeert te sms'en en datum + tijdstip? Dan kan ik een case voor je aanmaken en doorzetten naar onze technische afdeling.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Goedemiddag, ik ben al een hele week in Bosnie en er staat geen service ik kan niet bellen en ook geen belletjes ontvangen. Groetjes Amar
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Amibosna1

Bosni├ź is geen EU land. Je zult een Travel en Surf aan moeten schaffen voor internet.

Als eerste kijk je even in de T Mobile app of op Mijn T Mobile of je internet en bellen in het buitenland op toestaan hebt staan.
Vervolgens Wifi uitzetten en met een mobiel netwerk verbinden. Je komt dan op de T Mobile landingspagina.

Belangrijk is dat al je facturen voldaan zijn, anders kun je een tijdelijke blokkade krijgen.

Groet, Folkert

Reageer