Beantwoord

Niet kunnen bellen vanuit Belgie naar Nederland.

• 3 februari 2016
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo, pas samen overgestapt naar T-mobile abonnement, SUPER BLIJ samen met mijn dochter.
Merkten vandaag dat bellen vanuit thuis in Belgie niet kan, blijkt zoals ik lees op internet de eerste twee maanden niet te kunnen.
Reden om naar T-mobile te gaan was juist de mogelijkheid om ook binnen de EU te kunnen bellen binnen bundel. Nog gevraagd bij afsluiten abonnement aan verkoper van T-mobile of er dingen zijn waar we rekening mee moesten houden, nee U kunt meteen bellen vanuit Belgie . Dus niet blijkt nu, T-mobile kunt U helpen
Rachel & Gina
icon

Beste antwoord door Amy 5 februari 2016, 09:59

Hi Rachel & Gina!

Welkom op het T-Mobile Forum en welkom bij de magenta club! ;)

Er was inderdaad een blokkade actief. Ik zeg 'was' omdat ik de blokkade ondertussen voor je heb verwijderd. Zou je eens willen proberen of het nu wel lukt?

Is dit trouwens met het nummer van je dochter ook het geval? Zou je mij dan in een privébericht haar nummer willen sturen? Dan verwijder ik voor haar de blokkade uiteraard ook!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hallo, pas samen overgestapt naar T-mobile abonnement, SUPER BLIJ samen met mijn dochter.
Merkten vandaag dat bellen vanuit thuis in Belgie niet kan, blijkt zoals ik lees op internet de eerste twee maanden niet te kunnen.
Reden om naar T-mobile te gaan was juist de mogelijkheid om ook binnen de EU te kunnen bellen binnen bundel. Nog gevraagd bij afsluiten abonnement aan verkoper van T-mobile of er dingen zijn waar we rekening mee moesten houden, nee U kunt meteen bellen vanuit Belgie . Dus niet blijkt nu, T-mobile kunt U helpen
Rachel & Gina

Hoi Rachel en Gina,

Welkom bij T-Mobile en uiteraard op het forum!

Ik heb je probleem doorgezet en een medewerker zal er zsm naar kijken! Het kan zijn dat een medewerker hier reageert binnen 48uur, dus het kan nog even duren. Het kan natuurlijk zijn dat de blokkade blijft staan, maar meestal komt dit wel goed ;)

Probeer af en toe eens je toestel te herstarten om te kijken of de blokkade verwijderd is.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Rachel & Gina!

Welkom op het T-Mobile Forum en welkom bij de magenta club! ;)

Er was inderdaad een blokkade actief. Ik zeg 'was' omdat ik de blokkade ondertussen voor je heb verwijderd. Zou je eens willen proberen of het nu wel lukt?

Is dit trouwens met het nummer van je dochter ook het geval? Zou je mij dan in een privébericht haar nummer willen sturen? Dan verwijder ik voor haar de blokkade uiteraard ook!
Hallo Amy,

Bedankt voor jullie service, de blokkade op mijn telefoon is weg.🆒
Vraagje hoe kan ik een privebericht versturen

Rachel.
Reputatie 6
Hoi Rachel,

Klik op de naam van Amy en kies daarna voor 'Stuur bericht'.

Succes!

Reageer