Beantwoord

Niet kunnen bellen vanuit het buitenland als nieuwe klant

Hallo

Zoals ik op het forum zie moet ik 2 maanden wachten voordat ik vanuit het buitenland kan bellen.
Is inderdaad een min puntje van T- mobile om dit niet mee te delen, kaart via de shop gekocht met abonnement en nr. behoud. Verder werkt het perfect,
Groet
icon

Beste antwoord door kme 26 november 2015, 19:12

Hallo

Zoals ik op het forum zie moet ik 2 maanden wachten voordat ik vanuit het buitenland kan bellen.
Is inderdaad een min puntje van T- mobile om dit niet mee te delen, kaart via de shop gekocht met abonnement en nr. behoud. Verder werkt het perfect,
Groet

Hallo Tienray (Limburg?),

Inderdaad klopt het dat je de eerste twee maanden een blokkade in het buitenland hebt. Wanneer je je nu in het buitenland bevindt of je gaat er naartoe en wilt toch kunnen bellen, dan zal een medewerker hier niet de stoutste zijn en jou gewoon activeren wanneer je dat wilt ;)

Succes!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hallo

Groet

Hallo Tienray (Limburg?),

Inderdaad klopt het dat je de eerste twee maanden een blokkade in het buitenland hebt. Wanneer je je nu in het buitenland bevindt of je gaat er naartoe en wilt toch kunnen bellen, dan zal een medewerker hier niet de stoutste zijn en jou gewoon activeren wanneer je dat wilt ;)

Succes!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Tienray

Welkom op het forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Zoals kme al aangaf staat er inderdaad automatische en blokkade actief als je contract pas is ingegaan. Deze wordt na 2 maanden automatisch gedeactiveerd. Bij het nieuwe Stel Samen & Stel Bij prijsplan maken we hier wel een uitzondering in. Ik heb de blokkade daarom direct voor je opgeheven. Als je jouw toestel één keer opnieuw start dan kan je bellen en gebeld worden in het buitenland.

Staat er een vakantie op de planning? Waar ga je naartoe? 🙂

Laat ons weten of het is gelukt!
ok bedankt, alles goed
Ik heb precies hetzelfde probleem en vind het wel irritant. Ik heb juist T-Mobile genomen vanwege de internationale setting, het duurt nog minstens een week voordat ik in NL ben... De hierboven genoemde 'persoonlijke oplossing' klinkt aardig maar het is niet duidelijk hoe je in een zelfde situatie kunt / moet handelen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Charlesv,

Welkom op het forum en bij T-Mobile!

Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Het is dan inderdaad fijn als je ook gelijk gebruik kunt maken van de voordelen hiervan! Deze blokkade wordt geplaatst om fraude te voorkomen. Op dit moment verwijderen we deze blokkade bij klanten met een Stel Samen & Stel Bij abonnement binnen een week automatisch zodat je ook in het buitenland kunt bellen/internetten. In dit algemene topic kun je er meer over lezen. Voor jou heb ik ze natuurlijk meteen handmatig verwijderd! Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Laat je even weten of het zo in orde is?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Nou ik vind het knap dat jullie zo snel reageren. Hij doet het! En na de eerste teleurstelling ben ik nu extra tevreden! Dank je wel.

Reageer