Beantwoord

Niet kunnen internetten in buitenland

• 21 juli 2016
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, ik heb een HTC one mini. Vorige week ben ik in Duitsland geweest en nu ben ik in Noorwegen.
In geen van beide landen heb ik gebruik kunnen maken van de 250 mb data die me beloofd is bij mijn abonnement.
Ik heb de mobiele gegevens van mijn telefoon aanstaan, het vinkje aan geklikt bij 'geheugentraining', en het vinkje bij geluid bij dataroaming. Ook mijn toestel al opnieuw opgestart en ook al een andere provider gekozen. Dit alles zonder resultaat.
Wat klopt er niet????
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juli 2016, 20:14

Hey Bierie!

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Goed dat je dit aangeeft bij ons, want ik kan me goed voorstellen dat je ook in het buitenland wilt kunnen internetten.

Om je van een oplossing te voorzien ben ik gelijk het systeem in gedoken. Hier zag ik gelijk dat er een blokkade actief was voor het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland. Deze heb ik gelijk voor je gedeactiveerd. Dit was trouwens een blokkade op klant verzoek die al sinds november 2015 actief was.

Als je jouw toestel opnieuw start dan kan je overal weer gebruik van maken. Ik wens je nog een prettig verblijf in het prachtige Noorwegen en laat ons weten of het is gelukt. 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Geheugentraining moet dataroaming zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Bierie!

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Goed dat je dit aangeeft bij ons, want ik kan me goed voorstellen dat je ook in het buitenland wilt kunnen internetten.

Om je van een oplossing te voorzien ben ik gelijk het systeem in gedoken. Hier zag ik gelijk dat er een blokkade actief was voor het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland. Deze heb ik gelijk voor je gedeactiveerd. Dit was trouwens een blokkade op klant verzoek die al sinds november 2015 actief was.

Als je jouw toestel opnieuw start dan kan je overal weer gebruik van maken. Ik wens je nog een prettig verblijf in het prachtige Noorwegen en laat ons weten of het is gelukt. 😃
Hallo, ik heb mijn toestel opnieuw opgestart en ik heb internet.
Bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Bierie,

Super. Goed om te lezen dat je weer toegang hebt tot het netwerk in het buitenland. Bedankt voor je terugkoppeling!

Geniet van je vakantie. :8

Reageer