Beantwoord

Niet naar buitenland kunnen bellen

• 15 januari 2019
  • 4 reacties
  • 721 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi,

Ik probeer naar het buitenland te bellen, maar krijg de melding dat dit niet toegestaan is. Uit diverse fora maak ik op dat er een blokkade zou kunnen zijn. Dit heb ik gecontroleerd, maar in het profiel staat dit op toegestaan.

Wat zou dit kunnen zijn en is hier een oplossing voor? Dan kan ik mijn vakantie gaan regelen namelijk :)

Groet,
Arjen
icon

Beste antwoord door Seccie 16 januari 2019, 12:14

Hi @ArjenG,

Wat leuk dat je druk bezig bent met het regelen van je vakantie.
Waar wil je heengaan?

Soms kan er ook sprake zijn van een (tijdelijke) blokkade vanuit T-Mobile.
We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze hebben toegang tot klantgegevens en klantdata.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Arjen,

Al je rekeningen voldaan? Vervelende vraag maar het kan een tijdelijke blokkade opleveren.

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +8
Hi @ArjenG,

Wat leuk dat je druk bezig bent met het regelen van je vakantie.
Waar wil je heengaan?

Soms kan er ook sprake zijn van een (tijdelijke) blokkade vanuit T-Mobile.
We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze hebben toegang tot klantgegevens en klantdata.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arjen,

Het vermoeden van Seccie klopt in dit geval! In december 2015 is er op jouw verzoek een blokkade geplaatst op het voeren van gesprekken vanuit Nederland naar buitenlandse nummers. Deze blokkade was dus nog steeds actief en om die reden lukte het niet om deze gesprekken uit te voeren. Ik heb de blokkade nu voor je opgeheven, dus als je het nu probeert, dan moet het lukken!

Laat je weten of het daadwerkelijk is gelukt?
Bijzonder, want onder de instellingen stond wel alles op toegankelijk plus wel vaker naar het buitenland gebeld.

Maar het lijkt het nu wel weer te doen.

Groet,
Arjen

Reageer