Beantwoord

niet nakomen afspraken

• 25 december 2019
  • 11 reacties
  • 358 Bekeken

Hallo,

Zoals al eerder aangegeven is er een flink gedoe geweest rondom dat er niet eerlijk was geweest over hoe en wat rondom het internet verbruik als je langtijdig in het buitenland verblijft.

Er zijn toen roamingskosten bij gekomen, en na hoop gesprekken (ook betreft klachtencompas) geweest waarin uiteindelijk toegegeven werd dat t-mobile hierin fout is geweest.

Abbo is toen al een keer aangepast e.d. zodat ik die kosten niet extra zou hebben..

Uiteindelijk is het volgende besproken :

Ik blijf die 18 gb houden, ik hoef geen extra kosten te betalen zolang dit abbo loopt betreft internet in het buitenland. Hierin werd dan een extreme uitzondering gemaakt ook omdat ik verkeerd ingelicht was. Dus hebben het abbo weer teruggedraaid zoals hij was dat ik dus die 18gb in de maand zou hebben.. eindelijk dacht ik! Het is opgelost.. ik zou hier nog mail over ontvangen die ik eindstand nooit heb gehad.. erg jammer

En dan voel je hem nu zeker alweer aankomen : gaan de nieuwe maand in, wederom worden er kosten voor langdurig in het buitenland in rekening gebracht.. keijg ik opnieuw een sms dat ik weer voor de flinke kosten mag gaan opdraaien.. 

Ondertussen ben ik echt ontzettend teleurgesteld hierin omdat er nu dus voor de zoveelste keer dingen worden belooft en "opgelost" worden, en de eerste nieuwe maand beginnen we gewoon weer opnieuw! En dat krijg je dan op 1e kerstdag, komt dan beetje over als : fijne kerst, oja we houden ons niet aan de afspraken want het boeit ons verder toch niet.. 

Jullie kunnen dit als het goed is ook in beide systemen inzien (want mij is toen verteld dat het inderdaad in de ene systeem wel erbij stond en de andere niet dus dat is bijgewerkt zodat ik gewoon gebruik kon maken van mijn internet, zonder roamingskosten e.d.) 

Jullie begrijpen vast ook wel dat mijn geduld inmiddels echt he-le-maal op is! We zijn nu al een maand bezig hiermee.. 

Dus t-mobile.. wordt het niet eens een keer tijd dat jullie nu WEL aan jullie afspraken en beloftes gaan houden ? En ik EIS inmiddels dat ik dit zwart op wit via de mail van jullie ga krijgen, want het is wel leuk dat alles telefonisch wordt gedaan (waaronder ook beloven dat het op de mail komt) maar het dus niet gebeurt!

icon

Beste antwoord door Hajar 26 december 2019, 13:21

Hi @Darryljason 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad kosten zijn gerekend in de nieuwe maand. Dit zou niet moeten en dus heb ik dit doorgezet naar de collega die dit heeft gewijzigd. Zij gaan hier nogmaals naar kijken en zullen dit voor je oplossen. Excuses voor het ongemak! Voor nu kan ik je alleen om geduld vragen, omdat de wachttijd wat langer is met de feestdagen. Maar ik heb er vertrouwen in dat dit goed wordt opgelost!

Fijne feestdagen!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Darryljason 

Lees eerst hier de EU regelgeving m.b.t. redelijk gebruik bij “Roam like at home”. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_nl.htm

Kort gezegd moet je een binding met het land hebben waar je het abonnement hebt afgesloten, in jouw geval Nederland, waardoor T-Mobile er vanuit mag gaan dat je minimaal 8 maanden per jaar in Nederland data verbruikt en maximaal 4 maanden in andere EU landen. Kom je daarboven dan mag T-Mobile een toeslag rekenen waar je overigens eerst een waarschuwing over krijgt.

Als je een Unlimited abonnement hebt geldt dat je 18 Gb per maand buiten Nederland krijgt en dat kun je niet aanvullen.

Groet, Folkert

Hallo Folkert,

Het zou fijn zijn als mijn topic eerst in z'n geheel gelezen wordt.. hier heb ik het namelijk al over gehad..

Et probleem waar nu tegen aan gelopen wordt is het feit dat ik eerst mijn internet abbo op 0 moest zetten.. zo gezegd zo gedaan..

Uiteindelijk ben ik gebeld door een van jouw collega's die het volgende uitgelegd heeft : 

Door een fout vanuit ons (meerdere keren) is mijn abbo dus terug gezet naar 18gb per maand, kosteloos tegen roaming tot de rest van het abbonement. Ik neem aan dat de dingen ook gelogt worden als er in een dossier gewerkt wordt? Aant dat is de reden dat mijn abbonement weer terug gezet is naar hoe hij was.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Darryljason 

Ik ben mede klant, geen T-Mobile collega. Even afwachten tot er een moderator reageert over dit specifieke geval.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Darryljason 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad kosten zijn gerekend in de nieuwe maand. Dit zou niet moeten en dus heb ik dit doorgezet naar de collega die dit heeft gewijzigd. Zij gaan hier nogmaals naar kijken en zullen dit voor je oplossen. Excuses voor het ongemak! Voor nu kan ik je alleen om geduld vragen, omdat de wachttijd wat langer is met de feestdagen. Maar ik heb er vertrouwen in dat dit goed wordt opgelost!

Fijne feestdagen!

Hoihoi @Hajar ,

Logisch dag et druk is met de feestdagen! Weet er alles vanaf haha

Dankjewel in ieder geval, dan wacht ik het nog eventjes af :)

Fijne feestdagen!🎄

Hee @Hajar,

Wanneer kan ik een reactie verwachten aangezien we een week verder zijn en de kosten al aardig op beginnen te lopen vanwege het internet gebruik?

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Darryljason

Op dit moment staat jouw case nog open, dus ik moet nog even om je geduld vragen. Ik reken erop dat mijn collega dit spoedig oppakt voor je!

Hallo @David 

Ik kan normaal gesproken echt wel mijn geduld bewaren, maar inmiddels is het 12 dagen verder en nog steeds heb ik niks vernomen over hoe en wat verder…

Hoelang moet ik nog gaan wachten? Want mijn geduld raakt nu ondertussen wel op.. logisch ook lijkt me.. denk dat jullie er ook niet blij van zouden worden als je je internet verbruik duurder ziet worden terwijl er belooft is dat dit niet zou gebeuren.. 

Dit begint langzame hand een beetje ongeloofwa0ardig te worden dat er vanuit jullie aan de afspraken gehouden zal worden.. dus bij deze : kan ik er vanuit gaan dat ik binnen 2 werkdagen de desbetreffende persoon kan spreken die dit voor mij had "geregeld" ? 

Graag dus een tijdsindicatie!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Darryljason 

Excuses dat het wat langer duurde. Ik zie dat het nu wel in orde is gemaakt en als het goed is heeft mijn collega vandaag ook contact opgenomen of gaat nog contact opnemen. Het is in ieder geval opgelost. Als ik nog iets kan betekenen hoor ik het graag!

Hallo,

Ik heb eens zitten kijken, en zie dat er van Januari WEER bijna 24 euro in rekening is gebracht... moet ik dan echt elke maand contact gaan opnemen zodat de afspraken na gekomen zouden worden?

Daarnaast is nu al meerdere keren aangegeven dat ik de dingen zwart op wit zou krijgen via de mail, wederom is dat NIET gebeurt! 

Mijn geduld begint momenteel echt helemaal op te raken! Dit is nu al maanden aan de gang, iedere maand moet ik opnieuw contact gaan opnemen hierover.. wanneer wordt het nu eindelijk een keer geregeld zodat ik gwn geen contact meer met jullie hoef op te nemen? 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Darryljason 

Excuses voor het ongemak! Ik zie dat mijn collega je de vorige keer heeft geholpen en alles netjes heeft opgelost, de factuur van januari is haar even ontglipt! Geen zogen, dit heb ik gelijk voor je gecorrigeerd en het wordt verrekend op de volgende factuur! Wanneer je kijkt op My T-Mobile kijkt, bij verbruik kun je zien dat er nu geen kosten meer in rekening worden gebracht. Ik kan je verzekeren dat het nu helemaal is gelost voor je! 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag!:smile:  

Reageer