Beantwoord

Nieuw abonnement en bellen in het buitenland

  • 19 juli 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

In dit topic ( maart 2017) https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/ik-kan-niet-bellen-in-het-buitenland-wat-nu-261997 wordt gesteld dat internet-gebruik in het buitenland pas mogelijk zou zijn na de betaling van twee facturen. Echter in een ander topic, kreeg een klant het antwoord dat dit niet meer aan de orde op zijn.
Mijn vraag is: hoe dit het nu echt?
------------------------------------
"Update maart 2017!

Bij alle nieuwe klanten met T-Mobile Go prijsplan wordt de blokkade voor het bellen in het buitenland automatisch opgeheven. Dit gebeurt na een aantal dagen en als je jouw toestel dan goed hebt ingesteld, kun je jouw toestel in het buitenland gebruiken.

Nieuw abonnement
Als nieuwe abonnee kun je niet altijd meteen in het buitenland bellen en internetten óf vanuit het buitenland naar andere telefoonnummers dan Nederlandse bellen. Je krijgt volledig toegang tot de buitenlandse netwerken en bellen naar het buitenland vanuit Nederland wanneer de eerste 2 facturen betaald zijn."
icon

Beste antwoord door Sam- 20 juli 2017, 11:17

Hey Matti100,

Het is inderdaad zo dat alle T-Mobile Go abonnees hun abonnement gelijk vanaf het begin in het buitenland zouden moeten kunnen gebruiken. (dat zijn veel werkwoorden.:D)

In welk topic zag je staan dat dit niet zo was? Als er door een fout bij ons een blokkade actief is, dan verwijderen wij deze gewoon voor de klant. We willen natuurlijk dat iedereen optimaal gebruik kan maken van zijn abonnement, vooral in het buitenland!

Heb jij hier zelf mee te maken gehad of stel je de vraag gewoon uit interesse? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Matti100,

Het is inderdaad zo dat alle T-Mobile Go abonnees hun abonnement gelijk vanaf het begin in het buitenland zouden moeten kunnen gebruiken. (dat zijn veel werkwoorden.:D)

In welk topic zag je staan dat dit niet zo was? Als er door een fout bij ons een blokkade actief is, dan verwijderen wij deze gewoon voor de klant. We willen natuurlijk dat iedereen optimaal gebruik kan maken van zijn abonnement, vooral in het buitenland!

Heb jij hier zelf mee te maken gehad of stel je de vraag gewoon uit interesse? 🙂

Reageer