Beantwoord

Nieuw abonnement: niet bellen vanuit het buitenland

  • 22 juli 2016
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Ik kan niet bellen vanuit het buitenland?
icon

Beste antwoord door Amy 23 juli 2016, 10:54

Hi goedemorgen Gerbrands,

Lekker op vakantie? :)

Wanneer je een nieuwe abonnement hebt kun je niet altijd direct in het buitenland bellen en internetten óf vanuit het buitenland naar andere nummers dan Nederlandse bellen. Wanneer de eerste 2 facturen betaald zijn krijg je volledige toegang tot de buitenlandse netwerken. Meer informatie hierover vind jein dit topic.Omdat je momenteel al in het buitenland bent kan ik mij goed voorstellen dat dit heel vervelend is. Ik heb daarom de blokkade uit coulance direct voor je verwijderd.

Laat je weten of alles nu werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi goedemorgen Gerbrands,

Lekker op vakantie? :)

Wanneer je een nieuwe abonnement hebt kun je niet altijd direct in het buitenland bellen en internetten óf vanuit het buitenland naar andere nummers dan Nederlandse bellen. Wanneer de eerste 2 facturen betaald zijn krijg je volledige toegang tot de buitenlandse netwerken. Meer informatie hierover vind jein dit topic.Omdat je momenteel al in het buitenland bent kan ik mij goed voorstellen dat dit heel vervelend is. Ik heb daarom de blokkade uit coulance direct voor je verwijderd.

Laat je weten of alles nu werkt?
Alles opgelost, net kunnen bellen. Bedankt,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gerbrands,

Fijn om te horen! 🙂

Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer