Beantwoord

Nieuwe esim activeren in het buitenland- geen toegang tot oude esim.

  • 21 april 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo, ik zoek een chatfunctie of email om mijn probleem uit te leggen.

Ik zit in het buitenand met een kapotte iphone (softwareprobleem wat apple niet kan repareren 4013) en nu heb ik van apple een nieuwe telefoon. ik heb dus een nieuwe esim gedownload maar kan deze niet activeren omdat de oude op de apple telefoon staat die apple heeft nu. hoe kan ik in het buitenland mijn esim activeren zonder oude telefoonnummer toegang. 

Door corona ben ik gestationeerd in Berlijn en kan niet een twee naar Nederland reizen. (moet dit idd dan boeken maar vanwege alle maatregelen van corona en de tijd die ik kwijt ben om alleen voor een esim naar NL moet reizen. 

is er een andere oplossing voor dit ?

icon

Beste antwoord door Hajar 21 april 2021, 15:16

Hi @Féj 

Onze specialisten hebben hier naar gekeken en vanwege privacy redenen mogen wij de eSIM niet handmatig activeren voor je. Je moet hiervoor echt naar een T-Mobile winkel. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn.

Ik hoop dat je zo verder kom

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Féj,

Welkom bij de T-Mobile community!

Ik verwacht dat een van de T-Mobile moderators je kan helpen met dit verzoek. 
Ik kwam dit topic tegen en dat lijkt me ongeveer dezelfde vraag.
Nog even geduld dus. Moderators reageren op berichten / hulpvragen op volgorde van binnenkomst. 

Voor nu wens ik je alvast een fijne dag. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Féj 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, huidige simkaart nummer, nieuwe eSIM nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Féj 

Onze specialisten hebben hier naar gekeken en vanwege privacy redenen mogen wij de eSIM niet handmatig activeren voor je. Je moet hiervoor echt naar een T-Mobile winkel. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn.

Ik hoop dat je zo verder kom

Reageer