Mijn telefoon is recentelijk gestolen in Madrid (waar ik momenteel nog steeds verblijf), dus heb ik een nieuwe SIMkaart aangevraagd, die ik inmiddels met een vervangend toestel hier in Madrid heb ontvangen. De SIMkaart is, volgens mijn account gegevens, niet (meer) geblokkeerd en zou dus moeten werken. Echter, ik momenteel geen service hier...
Het betreft volgens mij geen 48h blokkade, dus ik weet niet wat het anders kan zijn!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groeten, Fleur
Beste antwoord door Jaimy
Hoi Fleur,
Jeetje, wat naar dat zoiets moet gebeuren hè! Om de pijn wat te verzachten, ga ik er natuurlijk voor zorgen dat je weer helemaal goed bereikbaar bent!
Er stonden inderdaad allerlei blokkades geactiveerd, waarschijnlijk wel omdat het een nieuwe simkaart betreft. Ik heb die nu voor je verwijderd! Kun je je toestel opnieuw opstarten en kijken of alles dan wel weer naar behoren werkt?
Laat me maar weten of het is gelukt - en anders sta ik uiteraard voor je klaar!
Tot slot wens ik je nog heel veel plezier in Madrid.
Bekijk origineel
Jeetje, wat naar dat zoiets moet gebeuren hè! Om de pijn wat te verzachten, ga ik er natuurlijk voor zorgen dat je weer helemaal goed bereikbaar bent!
Er stonden inderdaad allerlei blokkades geactiveerd, waarschijnlijk wel omdat het een nieuwe simkaart betreft. Ik heb die nu voor je verwijderd! Kun je je toestel opnieuw opstarten en kijken of alles dan wel weer naar behoren werkt?
Laat me maar weten of het is gelukt - en anders sta ik uiteraard voor je klaar!
Tot slot wens ik je nog heel veel plezier in Madrid.