Beantwoord

No Service in Duitsland

• 29 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 521 Bekeken

Hoi! Ik heb vandaag via T-Mobile een Sim Only aangemaakt en meteen in telefoon gedaan (onbeperkt internet en bellen + 14 GB in buitenland). Alleen, Ik Ben vanavond meteen naar duitsland gegaan om een paar vrienden te zien en in Duitsland is er “No service” heeft dit te maken Met een T-Mobile blokkering voor de eerste paar dagen/eerste betaling? In Nederland deed hij het nog wel. Is dit normaal?

Alvast bedankt voor de Hulp!

Ian R
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 september 2019, 09:39

Hoi @iancoolnl,

Het had inderdaad met dat eerste te maken, dus geen zorgen, ik heb de blokkade er meteen afgehaald! Als je jouw toestel even opnieuw opstart, zou alles het weer top moeten doen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ian,

Dat is mogelijk maar ik zou eerst even in Mijn T-Mobile bij Abonnement en Gegevens, Blokkades kijken of Internet in het buitenland op Toestaan staat.

Anders reageert er morgen een Moderator.

Veel plezier in Duitsland!

Groet, Folkert
Hoi Ian,

Dat is mogelijk maar ik zou eerst even in Mijn T-Mobile bij Abonnement en Gegevens, Blokkades kijken of Internet in het buitenland op Toestaan staat.

Anders reageert er morgen een Moderator.

Veel plezier in Duitsland!

Groet, Folkert

Folkert, alles staat op toegestaan. Best raar. Hoop dat het snel opgelost wordt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @iancoolnl,

Het had inderdaad met dat eerste te maken, dus geen zorgen, ik heb de blokkade er meteen afgehaald! Als je jouw toestel even opnieuw opstart, zou alles het weer top moeten doen!

Reageer