Beantwoord

'No Service' in Verenigd Koninkrijk

• 13 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Dag T-Mobile!

Ik kom net aan in het Verenigd Koninkrijk en mijn toestel (iPhone 6sPlus) geeft aan 'No Service'. Ik ben 3 weken geleden naar Praag geweest zonder enkel problemen dus aan de toestelinstellingen zal het niet liggen. Ik lees dat er enige blokkades kunnen zijn, kunnen jullie mij helpen?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2017, 09:43

Hoi TurbanCrown!

Goed dat je dit even checkt!

Er staan geen blokkades op jouw aansluiting, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Dan zou het ook in Praag al geblokkeerd moeten zijn, maar dat is dus niet het geval. Er staan ook geen facturen open, dus het lijkt bij jouw instellingen of de provider verkeerd te gaan.

Zou je de suggesties uit het topic over gebruik in het buitenland eens kunnen proberen? Probeer in ieder geval de tip uit om een andere provider te selecteren en kijk ook even goed jouw instellingen na.

Hopelijk werkt het nu wel! We horen graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi TurbanCrown,

Het is wel heel bijzonder dat jouw toestel is geblacklist!

Ik ben bang dat wij je hiermee niet verder kunnen helpen. Als jouw toestel is geblokkeerd op de één of andere manier door een buitenlandse provider, hebben wij daar geen invloed op. Het is wel heel vreemd dat dit bij jou gebeurt. Hoe ben je erachter gekomen dat jouw telefoon is geblacklist?

Misschien hebben onze andere forumleden wel de gouden tip voor je. Ik duim met je mee Turban Crown!
Dag David!

Bedankt voor je reactie. Ik heb alles al geprobeerd en nu blijkt dat mijn toestel op wonderbaarlijke wijze in Verenigd Koninkrijk is geblacklist.. Mijn vorige bezoek in Verenigd Koninkrijk had ik ook al problemen met bellen en gebeld worden maar kon ik tenminste wel gebruik maken van Data en had ik een netwerk provider. Dit keer is er helemaal niets van beschikbaar 😢.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een data verbinding op een of andere manier.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi TurbanCrown!

Goed dat je dit even checkt!

Er staan geen blokkades op jouw aansluiting, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Dan zou het ook in Praag al geblokkeerd moeten zijn, maar dat is dus niet het geval. Er staan ook geen facturen open, dus het lijkt bij jouw instellingen of de provider verkeerd te gaan.

Zou je de suggesties uit het topic over gebruik in het buitenland eens kunnen proberen? Probeer in ieder geval de tip uit om een andere provider te selecteren en kijk ook even goed jouw instellingen na.

Hopelijk werkt het nu wel! We horen graag of het gelukt is!

Reageer