Beantwoord

Nummer uit de Seychellen (+248)

• 20 maart 2018
  • 9 reacties
  • 1862 Bekeken

Zag bij oudere topics al dat het om een scam gaat maar ze zijn dus weer bezig! Net gebeld door ‭+248 270 47 04‬ uit de Seychellen...niet opnemen of terugbellen dus!
icon

Beste antwoord door David 20 maart 2018, 15:25

Hey allemaal,

Bedankt voor de signalen! Van tijd tot tijd wordt er ineens weer een land actief, dat zien we vaker gebeuren. Je kunt de tips uit dit topic aanhouden. Dit houdt in het kort in: Niet opnemen en niet terugbellen!
De scammers willen namelijk graag dat je belt, zodat zij je door kunnen schakelen met een duur nummer om je zo op de kosten te jagen en zo verdienen zij ook weer geld.

Heb je wel opgenomen of teruggebeld? Controleer dan in ieder geval even je verbruikstatus op My T-Mobile, zodat je weet of er misbruik wordt gemaakt.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en voor verdere vragen verwijs ik jullie naar het algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Neem nooit op en blok het nummer gelijk. Toevallig hebben ze mij net ook proberen te bellen. Na een keer rinkelen hangen ze op in de hoop dat je nieuwsgierig bent (niet dus)👍🏻 Dank voor de waarschuwing
Zojuist hetzelfde gehad!! Top om hier te lezen dat het om een scam gaat. Bedankt
Zojuist ook een oproep gemist uit de Seychellen, helaas zonder na te denken al terug gebeld. Kan dit kwaad? (behalve dat het waarschijnlijk wat belkosten geeft)
Reputatie 2
Ik ben juist ook gebeld door 2 nummers. ‭+248 270 47 04 en ‭+248 270 47 01.

Dus ze zijn weer actief!
Reputatie 7
Badge +20
Vreemd allemaal Tmobile klanten 😡 wel het nummer in je telefoon blokkeren mensen.
Ook net gebeld, gelukkig verwees Google me hier naar toe!👍
Ook net gebeld, hard werkende oplichters...
Precies hetzelfde gehad net!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Bedankt voor de signalen! Van tijd tot tijd wordt er ineens weer een land actief, dat zien we vaker gebeuren. Je kunt de tips uit dit topic aanhouden. Dit houdt in het kort in: Niet opnemen en niet terugbellen!
De scammers willen namelijk graag dat je belt, zodat zij je door kunnen schakelen met een duur nummer om je zo op de kosten te jagen en zo verdienen zij ook weer geld.

Heb je wel opgenomen of teruggebeld? Controleer dan in ieder geval even je verbruikstatus op My T-Mobile, zodat je weet of er misbruik wordt gemaakt.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en voor verdere vragen verwijs ik jullie naar het algemene topic.