Beantwoord

Nummer uit Eritrea, wat moet ik doen?

• 12 juni 2017
  • 2 reacties
  • 282 Bekeken

Hallo,
Ik ben vandaag al enkele keren gebelde door een nummer uit Eritrea. Het is erg storend. Ik heb het nummer al in mijn automatische blokkeerlijst gezet. Zijn er dingen die gedaan kunnen worden zodat dit nummer helemaal geblokkeerd kan worden?

Mvg,
Tim
icon

Beste antwoord door Muberra 13 juni 2017, 16:52

Hoi Tim,

Ik zal je meer informatie geven!

Het antwoord van 05alexander92 klopt helemaal en ik wil hem ook meteen bedanken voor het meedenken. Het enige wat je kan doen is het nummer meteen blokkeren en nooit terugbellen. Anders maak je namelijk kosten! Heel scherp van je dat je niet hebt opgenomen en meteen hebt geblokkeerd!

Ik wil je ook meteen doorverwijzen naar ons algemene topic hierover. Hier zie je onze andere klanten die ook last hebben van onbekende buitenlandse nummers die hen bellen. Op deze manier kan je alle tips & tricks zien die wij de klanten geven en die de klanten onderling met elkaar delen.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust in dat topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Met de blokkadelijst heb je denk ik de juiste actie al uitgevoerd. Mocht het dusdanig vervelend worden, kun je melding maken van telefonische overlast. Maar mochten ze merken dat ze nu telkens in de voicemail uit komen, of hij gaat helemaal niet meer over, dan stopt het waarschijnlijk vanzelf wel.
Reputatie 4
Hoi Tim,

Ik zal je meer informatie geven!

Het antwoord van 05alexander92 klopt helemaal en ik wil hem ook meteen bedanken voor het meedenken. Het enige wat je kan doen is het nummer meteen blokkeren en nooit terugbellen. Anders maak je namelijk kosten! Heel scherp van je dat je niet hebt opgenomen en meteen hebt geblokkeerd!

Ik wil je ook meteen doorverwijzen naar ons algemene topic hierover. Hier zie je onze andere klanten die ook last hebben van onbekende buitenlandse nummers die hen bellen. Op deze manier kan je alle tips & tricks zien die wij de klanten geven en die de klanten onderling met elkaar delen.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust in dat topic. 🙂