Ik ben nu echt boos erover:@
Beste antwoord door David
Erg jammer om te lezen dat jouw eerste ervaring met ons en T-Mobile Go niet vlekkeloos is verlopen. :S
In ons systeem zie ik dat jouw abonnement op 15 februari is ingegaan en dat jij op 18 februari bij de winkel in Maastricht bent gegaan. Er stond namelijk een blokkade op jouw abonnement die altijd in het begin actief is. Bij oude abonnementen werd deze blokkade na 2 facturen opgeheven, maar bij de nieuwe abonnementen gebeurde dit automatisch binnen een paar dagen. Op het moment dat je de grens over was had je net de pech dat de blokkade nog actief was, deze kon er elk moment van worden verwijderd. De blokkade is nu opgeheven en alles zou weer goed moeten werken. Is er nu nog iets waar wij je bij kunnen helpen?
Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, laat het ons dan gerust weten! We zitten er klaar voor. :)
PS: Vergeet je trouwens ook niet aan te melden voor alle extra voordelen!