Beantwoord

Onbeperkt bellen in het buitenland

  • 21 februari 2017
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Ik was paar dagen geleden in Belgie maar ik kon daar niet bellen terwijl in mijn contract stond dat ik gewoon ook daar kon bellen want ik heb Sim only onbeperkt bellen/internetten van 35 euro,daarna reed ik van Aarlen helemaal terug naar Maastricht om geholpen te worden en daar kwam ik niet verder dan sorry

Ik ben nu echt boos erover:@
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2017, 12:12

Hey LGBarca,



Erg jammer om te lezen dat jouw eerste ervaring met ons en T-Mobile Go niet vlekkeloos is verlopen. :S



In ons systeem zie ik dat jouw abonnement op 15 februari is ingegaan en dat jij op 18 februari bij de winkel in Maastricht bent gegaan. Er stond namelijk een blokkade op jouw abonnement die altijd in het begin actief is. Bij oude abonnementen werd deze blokkade na 2 facturen opgeheven, maar bij de nieuwe abonnementen gebeurde dit automatisch binnen een paar dagen. Op het moment dat je de grens over was had je net de pech dat de blokkade nog actief was, deze kon er elk moment van worden verwijderd. De blokkade is nu opgeheven en alles zou weer goed moeten werken. Is er nu nog iets waar wij je bij kunnen helpen?



Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, laat het ons dan gerust weten! We zitten er klaar voor. :)



PS: Vergeet je trouwens ook niet aan te melden voor alle extra voordelen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey LGBarca,

Erg jammer om te lezen dat jouw eerste ervaring met ons en T-Mobile Go niet vlekkeloos is verlopen. :S

In ons systeem zie ik dat jouw abonnement op 15 februari is ingegaan en dat jij op 18 februari bij de winkel in Maastricht bent gegaan. Er stond namelijk een blokkade op jouw abonnement die altijd in het begin actief is. Bij oude abonnementen werd deze blokkade na 2 facturen opgeheven, maar bij de nieuwe abonnementen gebeurde dit automatisch binnen een paar dagen. Op het moment dat je de grens over was had je net de pech dat de blokkade nog actief was, deze kon er elk moment van worden verwijderd. De blokkade is nu opgeheven en alles zou weer goed moeten werken. Is er nu nog iets waar wij je bij kunnen helpen?

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, laat het ons dan gerust weten! We zitten er klaar voor. :)

PS: Vergeet je trouwens ook niet aan te melden voor alle extra voordelen!

Reageer