Beantwoord

Onbeperkt EU Bellen 14,99 EUR p/m

• 14 juli 2017
  • 9 reacties
  • 307 Bekeken

Ik begrijp dat ik nu alle EU landen + CH vanuit Nederland kan bellen.

Als ik nu in CH of Duitsland ben, kan ik dan ook naar Duitse of Nederlandse nummers for free bellen?
icon

Beste antwoord door David 6 september 2018, 14:47

Hoi Carineve,

Een terechte en goede vraag! Daar geef ik je graag meer uitleg over! 🙂

Ik heb even gekeken en zie dat jij nog een abonnement hebt van het prijsplan Stel Samen & Stel Bij. Bij deze abonnementen was Zwitserland nog inbegrepen in de bundels, wat bij Go niet het geval meer is. Aangezien jij dus dat abonnement hebt is deze bundel bij jouw abonnement wél geldig voor het onbeperkte bellen in Zwitserland. Bij Go zit Zwitserland (maar ook Andorra en Monaco) niet meer in de standaard en additionele bundels, in verband met de tarieven die zij daar rekenen. Dan weet je in ieder geval een beetje hoe die verandering tot stand is gekomen.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hoi Lisa,

Ik kom je meteen helpen!

Met Onbeperkt bellen EU van Stel Samen & Stel Bij kan je inderdaad onbeperkt bellen van Nederland naar de EU & Zwitserland. Vanuit de EU & Zwitserland kan je ook weer onbeperkt naar Nederland bellen. Dit betekent dat je ook binnen de EU onbeperkt kunt bellen en genieten! Dus, of dat nou van Duitsland naar Nederland is of vanuit Frankrijk naar Spanje, maakt niks uit. It's all good!

Houd er wel rekening mee dat je alleen naar vaste & mobiele nummers (Nederlands & Europees) kunt bellen. Servicenummers kosten extra geld. Kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 13 juni ontvang je automatisch tot EUR 7,50 korting op deze extra roaming bundel, zodat je niet teveel betaalt voor de extra’s die deze bundel biedt. En extra's heb je zeker! :D

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Als je al in het buitenland bent, wens ik je veel plezier toe!
Ik heb zo'n zelfde abonnement, maar kan sinds enkele maanden niet binnen de bundel naar/van Zwitserland bellen. Afgelopen maand heb ik erover gebeld, en het teveelbetaalde zou teruggestort worden. Dit is nog niet gebeurd. Wat is de status?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eric,

Goed dat je het even laat weten! Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat mijn collega Artie het bedrag als korting heeft toegekend op jouw factuur. Als je de factuur van 31 januari erbij pakt, dan zie je onder 'Kortingen/overige kosten' de regel 'Bedrag in uw voordeel -5,77' staan. Dat is de compensatie die mijn collega toe heeft gezegd en deze is dus met jouw laatste factuur verrekend.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag!
Dank. Klopt helemaal. Echter, het probleem is niet opgelost omdat nog steeds Zwitserland buiten T-Mobile's definitie van EU valt. Dit is niet het geval bij andere aanbieders, b.v. KPN. Inmiddels heb ik een formulier met een vraag hierover ingevuld en wacht een positief antwoord af.
Dank en groet,
Eric
"Met Onbeperkt bellen EU kan je inderdaad onbeperkt bellen van Nederland naar de EU & Zwitserland. Vanuit de EU & Zwitserland kan je ook weer onbeperkt naar Nederland bellen. Dit betekent dat je ook binnen de EU onbeperkt kunt bellen en genieten! Dus, of dat nou van Duitsland naar Nederland is of vanuit Frankrijk naar Spanje, maakt niks uit. It's all good!"

Is dit nog steeds van toepassing? Ik hoor gemixte geluiden.
Kan ik als ik die bundel inschakel, onbeperkt vanuit Nederland en naar Nederland bellen?
Ik doel trouwens specifiek op Zwitserland. Kan ik met die bundel onbeperkt van Zwitserland naar Nederland bellen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Carineve,

Een terechte en goede vraag! Daar geef ik je graag meer uitleg over! 🙂

Ik heb even gekeken en zie dat jij nog een abonnement hebt van het prijsplan Stel Samen & Stel Bij. Bij deze abonnementen was Zwitserland nog inbegrepen in de bundels, wat bij Go niet het geval meer is. Aangezien jij dus dat abonnement hebt is deze bundel bij jouw abonnement wél geldig voor het onbeperkte bellen in Zwitserland. Bij Go zit Zwitserland (maar ook Andorra en Monaco) niet meer in de standaard en additionele bundels, in verband met de tarieven die zij daar rekenen. Dan weet je in ieder geval een beetje hoe die verandering tot stand is gekomen.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten!
Hi David,

Bedankt voor het antwoord!
Als ik de bundel 'Onbeperkt EU Bellen' aanzet (á €15,31 p/m), is dat dan onder de Stel Samen & Stel Bij voorwaarden? Of komt dat onder de nieuwe voorwaarden, en dus zonder Zwitserland?
Kan hem niet meer uitzetten namelijk, dus zou vervelend zijn als het dan niet werkt 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Carineve,

Jazeker! Je maakt gewoon gebruik van de Stel Samen & Stel Bij voorwaarden die golden toen jij het abonnement hebt afgesloten. Die voorwaarden kunnen we niet zomaar tijdens een lopend abonnement wijzigen, dus dat zit helemaal goed!

Laat het ons vooral weten als je nog meer vragen hebt, hè. We staan voor je klaar. 😄

Reageer