Beantwoord

Onbeperkt eu bellen en altijd internet eu korting

• 12 mei 2016
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb momenteel onbeperkt eu bellen (25,15) en nu zie ik dat bij een nieuwe bestelling een korting gegeven word als men dit met altijd internet eu (14,99) samen neemt. Is dit alleen voor nieuwe bestellingen of kan ik altijd eu internet er nu bijnemen en krijg dan automatisch die korting ?
Verder loopt mijn contract over 2 dagen af en gaat over 3 dagen mijn contractverlening in, gaat dan de onbeperkt eu bellen er automatisch af ? Ik zie dat deze inmiddels verlaagd is naar 14,99 euro per maand.
icon

Beste antwoord door Sam- 12 mei 2016, 15:52

Hi Grav,

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. We voorzien je graag van de benodigde informatie.

Als je tijdens je contractperiode de Altijd EU Internet bundel activeert dan wordt hier geen korting aan toegevoegd. Dit gebeurt dus alleen bij het afsluiten van een nieuw contract of bij een vernieuwing.

Jouw vernieuwing gaat inderdaad over 2 dagen in. Ik zie dat je bij de vernieuwing niet hebt gekozen voor de Onbeperkt EU bellen bundel. Deze bundel wordt dus automatisch gedeactiveerd na 14 mei. Als je de bundel alsnog wilt activeren via My T-Mobile dan kan dat uiteraard. De kosten van de bundel zijn €14,99 per maand.

Zijn hiermee je vragen beantwoord? Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Grav,

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. We voorzien je graag van de benodigde informatie.

Als je tijdens je contractperiode de Altijd EU Internet bundel activeert dan wordt hier geen korting aan toegevoegd. Dit gebeurt dus alleen bij het afsluiten van een nieuw contract of bij een vernieuwing.

Jouw vernieuwing gaat inderdaad over 2 dagen in. Ik zie dat je bij de vernieuwing niet hebt gekozen voor de Onbeperkt EU bellen bundel. Deze bundel wordt dus automatisch gedeactiveerd na 14 mei. Als je de bundel alsnog wilt activeren via My T-Mobile dan kan dat uiteraard. De kosten van de bundel zijn €14,99 per maand.

Zijn hiermee je vragen beantwoord? Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Bedankt voor de info. Mijn contract heb ik 2 maanden geleden al verlengd en gaat over 2 dagen pas in, is het eventueel alsnog mogelijk dit meteen vast bij het contract te zetten dus met de korting aangezien het contract nog niet begonnen is ? Bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Grav,

Ik zie dat je nieuwe abonnement inderdaad morgen in gaat. Het is niet meer mogelijk om de verlenging aan te passen. De prijzen kunnen inderdaad namelijk wel eens verschillen en hier kunnen wij geen aanpassingen meer in doen.

Mocht je alsnog gebruik willen maken van Altijd EU Internet dan kun je die, zoals Issam aangaf, vanaf morgen activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Nog vragen? Let us know! 🙂
Ok duidelijk. bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat alles duidelijk is grav. Mocht je alsnog vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer